Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Frida Björk - 8 januari 2011 19:48

Hej!


Min handväska är väl en mycket viktig sak. I den har jag:

Pengar

Busskort

Mobil

Smink

Parfym

Kamera, fast inte så ofta..

 

Dom tjocka orden är det jag ALLTID har i min väska. så nu har ja gjort alla dessa 4 dagarna ja hade missat, nöjda? :D puss!♥

Av Frida Björk - 8 januari 2011 19:38

Jag hade ju faktiskt missat 4 dagar ...


Hahhaha , mina syskon. Jag har två syskon. En storasyster & en storebror. Inte så kul! Haha, men asså.. dom ska jämt bestämma! -.-

Min storasyster heter Cecilia. Hon är 4 år äldre än mig & fyller 18 i år. Myndig apa!!!!! hahaha Hon går i handboll och dans... kul? vad vet ja. Jävlit tråkigt o se henne spela partille cup iaf.. .HAHA, taskig jag är. Men hon är faktiskt jättesnäll. Hon ger mig sminktips, klädtips och sånt yao!! :D chill , för annars skulle ja väl ha på mig billiga kläder från esprit elr nått! ;s

Min bror heter Adam. Han är 7 år äldre än mig och fyller & 21 detta året. Jag vet, jag är en liten apa som bara fyller 14 i år. :o Han bor fof hemma hos oss, men ja tror han & hans tjej karolina flyttar snart. Just nu letar dom lägenhet typ. :p Min bror var DEN JOBBIGASTE MÄNNISKAN som funnits, när han va 11-17 år. Seriöst, ahhahaha. Han typ va sådär nivet, fjortis... jobbbig... "tuffing med moppe", skolkare ... dock sällan! Men jaaa. xd Och han typ slog mig ifall ja inte gjorde som han sa. Typ "frida, hämta kontrollen.. annars slår jag dig" fast han slgo aldrig hårt. och mami o papi fick damp på han 24/7. Han gjorde så mot cicci också. :o Sen blev han 17, och normal. (y) NU är han världens snällaste brorsan. Ibland köper han godis till mig, elr ngt klädesplagg elr ngt sånt. Helt awesome! :D


Mina syskon både äger, och suger. Mest äger. :DDDDDD puss!♥


Av Frida Björk - 8 januari 2011 19:36

lol , nu fortsätter jag!


Orkar inte göra det lätta och ta en bild istället, nöj er med TEXT. :D

Idag har jag på mig:

Vitt linne - gina tricot

Ljusblåa byxor - jc

Rosa munktröja - bikbok

strumpor


och fotbollskläder såklart när jag tränade , feeeett nice outfit elr vad? :) ..   

Av Frida Björk - 8 januari 2011 19:25

Oooooooooj ! har glömt FYRA sånahär dagar. :/ Skriver 1, elr 2 nu. Men fler imon, har nt hunnit riktigt dom här dagarna. x(


Ok, min tro. Jag kan väl säga såhär... jag är kristen. Mh? Men asså, jag bryr mig inte alls om gud, kyrkan och allt sånt. Fast vi firar ju alla högtider och så i min familj, det är ju klart.

Okej, men Min tro då. Jag tror på ett liv efter döden. Haha, okej. Jag ska utveckla den meningen lite. Jag menar, att innan jag fanns typ .. så var jag en annan. Och när jag dör, blir jag en annan...utan att veta att jag just var Frida Björk innan. Men fattar ni? x) Jag har typ tusen sånahär tankar i min skalle. Det kanske tar all plats i hjärnan, så jag inte blir ett MVG barn, som jag endå redan är. Eller, jag har ju inte betyg än. Men jag är bra i skolan. (a) Men det är i allafall min tro. Asså, typ..innan jag föddes..var jag en annan. Kanske typ Mozart eller någon random. Min själ lever vidare. Man kanske har samma personligheter, vad vet jag!.. Men endå, någon annan. Okej, detta blev komplicerat. Och det här 'meningen med livet'. Det känns som en förutbestämd sak för ALLA. Asså olika för alla. Det kanske var meningen att just jag skulle blogga, att just jag skulle bli kär i han, att just jag hatade skolan... och lalalala,  fattar ni? Kanske inte. Detta var svårt. Orkar inte tjöta mera. Kram!

 

Jag & min nya vän Daniella ska vara med varan imon. Ser man fram emot upp till 1000 !

idag var jag bara med mirre & amanda, chill ! och juste, första träningen var idag. fyfan.. haha, men vi träffade vår Sofia iaf, som vi aldrig träffar förutom på träningarna, och kanske på fritiden. bye

Ovido - Quiz & Flashcards