Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Frida Björk - 11 januari 2011 15:17

Shuuuuuu , är med Lukaaas. ♥ Om en timma ska han gå. :( För jag ska på träniiing. Men vi sluta typ 12 idag, så vi har ju hunnit va me varan lite iaf :D


Okey , mina drömmar ... haha, drömmer om Lukas ju...♥ (detsammaaa frida/ lukas <3) HAHAHA. Men aa. Ja fattar att det inte är drömmarna på natten ja ska skriva om.

I framtiden vill jag ha en kille som verkligen bryr sig om mig. Han ska ta hand om mig & inte skämmas för sina vänner elr nån för att va med mig. Han ska vara snäll, ha humor och i utseendet... är ögonen och håret viktigast. ;) Ögon spec! Haha, nu sitter Lukas och säger att han är den killen. Klart ! :D Jag vill också bo i ett fiiint hus, ha en pool...kanske bo i usa? För palla ha pool i sverige när d ba e dåligt väder året om ! hah, det fixar Lukas säger han nu...!(y) Och så vill jag ha familj och aa, va rik. (a) HAHAHAHAHHA, nu sa Lukas "vi kan börja med barnen idag" fast du..... det är lugnt, vi tar det om 10 år elr så...♥♥♥


okej, nu ska vi mysa o lite såå..puss

Ovido - Quiz & Flashcards