Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:40

Oj.. :s


Jag blir verkligen upprörd av idioter, och falska människor. Jag kan sitta & snacka skit om dom non-stop i ca ... minst 2 timmar! Dom gör mig så jävla upprörd, sur och arg. Dom förstor mitt liv. Jag vet att det är ganska fegt av mig att sitta och snacka skit här, så jag gör inte det. Men det upprör mig! Och jag är lite av en bortskämd tjej, så när jag ibland inte får nånting... kan jag bli lite sur. x)



Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:39

Jag har välderns sötaste hund , sally!♥♥♥


  

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:35

JAG ÄR NOG SVERIGES SÄMSTA BLOGGERSKA!!!! :D


Oj ... men. Ögonblicket när jag fick reda på min nya klass till 7an var UNDERBAR. Jag kom med EXAKT ALLA jag hade önskat + massa andra som var från andra skolor, som jag är braa vän med nu. Verkligen toppen! Det ögonblicket..under det ögonblicket, planera vi fest och massa! Vi var verkligen jätteglada. Vår lärare hade sagt " Ja, man kommer typ med två eller tre man önskat " Jag kom med FEM jag hade önskat. :) ASBRA! :D


pusssssssss

Ovido - Quiz & Flashcards