Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Frida Björk - 15 januari 2011 14:23

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA.

Vet ni? Den var sjukt fail. Det var på ryska posten. Jag hade verkligen INGA känslor för den här killen, men vi blev ihop i allafall. Det var i fyran. :o Vi är bara vänner nu. ;) Och den var ju inte ens riktig?

Min riktiga var på lisse isåfall, i femman... fjortistiden. -.- Men jag och mina girls träffade några killar, så strula jag med en i sagoslottet, hehe. Jag var skitkär i han sen. Men det tog slut efter 1månad, jag blev kär i en annan. Jag var mycket kär förr. Moget. :)

puss hej

 

ps. bästa kyssen är lukas, hehahaha

<3

Av Frida Björk - 15 januari 2011 14:21

Oj, lite efter här i dom här blogg dagarna..... xd

skrivedr ikväll!

Nu ska jag träffa lukas,mirre,adam, johan & daniella. Vi ska va hos Johanboooooooi , kuuul ! ♥ Vi hörs sen, puss

Ovido - Quiz & Flashcards