Direktlänk till inlägg 9 januari 2011

VECKA TVÅ, tvåtusen11.

Av Frida Björk - 9 januari 2011 21:26

Såhär kommer min lilla vecka se ut:


Måndag: skola, va med daniella & miriam. Kanske ringer några grabbar sen? ;)

Tisdag: skola, va med älskling & sen träning

Onsdag: skola , venne ? Troligtvis kompis(ar)

Torsdag: skola bajs, träning

Fredag: Skola, träffa daniella kanske? med mirre, amanda & ngn mer isf + dans på kvällen! :D

Lördag: fiiiiiiiiiiilmkväll hos mig. Vilka blir vi? ;)

Söndag: träning tiidigt på morgonen, sen blir  d My & Felicia .. kanske nån mer!


På lördag , min filmkväll .. kommer typ:

Miriam, Lukas, Adam, Amanda, Albin, Johan, Niklas, My, Sofia, kanske daniella? och typ joel, teo ...

tror det va dom! Vi blir många yao, hehe. Men vi ska ba mysa o se film. Ja & mirre funderar starkt på att fixa ihop johan o daniella, och niklas o my... fast sofia e niklas ex. xd Får se hur dom e på kvällen. :o Iaf, sen sover alla tjejer hos mig .. sorry killar, men kunde inte ha massa bögar hos mig på natten. Heheee :/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Björk - 15 februari 2011 10:00

Ett år idag!   Älskar dej mest Lukas 'underbaraste' Jonsson. ♥       Vi har vart vänner så länge jag kan minnas. Jag kan bara inte fatta att vi fattade att vi var gjorde för varan, 2010 ! När vi träffades 1999 typ? Lukas, du är sj...

Av Frida Björk - 29 januari 2011 18:33

Hej, seg bloggning.Jag ska fortsätta klart med dom här dagarna.. lovar. har haft fullt upp med massa annat, så har inte kunnat blogga! ;s eftersom inga kommenterar & förmodligen inte skulle göra det på frågestunder hlr så hade jag frågestund på bdb...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:40

Oj.. :s   Jag blir verkligen upprörd av idioter, och falska människor. Jag kan sitta & snacka skit om dom non-stop i ca ... minst 2 timmar! Dom gör mig så jävla upprörd, sur och arg. Dom förstor mitt liv. Jag vet att det är ganska fegt av mig att...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:39


Jag har välderns sötaste hund , sally!♥♥♥      ...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:35

JAG ÄR NOG SVERIGES SÄMSTA BLOGGERSKA!!!! :D   Oj ... men. Ögonblicket när jag fick reda på min nya klass till 7an var UNDERBAR. Jag kom med EXAKT ALLA jag hade önskat + massa andra som var från andra skolor, som jag är braa vän med nu. Verkligen...

Ovido - Quiz & Flashcards