Direktlänk till inlägg 16 januari 2011

♥ Dag 17 - mitt favoritminne. ♥

Av Frida Björk - 16 januari 2011 18:58

oooooj , haha! :ooo


Ett jättekul minne var när jag + massa klädde ut oss till töntar en dag i skolan. Vi hade planerat massa innan ! Vi tjejer hade typ höga toffsar, knallrosa ögonskugga, mycket rouge, släpiga jeans högt över naveln + töntglasögon. ;) killarna hade bakåtslickat, skjorta + jeans till navlarna och glasögon. AHAH, fan va kul d var. Och vi skulle beté oss som såna med.

Vår lärare ba "Oj, vi ska bära in den nya soffan till klassrummet nu. Någon som hjälper till? Någon stark? Lukas och Adam, ni klarar det!"

Dom bah " M-m-men frökeeen... j-j-ag vå-våg-ar inte, d-d-e-t är så t-tungt och jag o-o-rkar inte ens en s-s-tol.... "

HAHAHAH, vår lärare typ tjata med dom osv på det sättet tills dom gick med på det. x''''d det var i 6an! :p Minne för livet! T.o.m femmorna trodde dom va coola. äääääääh , fast d kan ni glömma losersssss. :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Björk - 15 februari 2011 10:00

Ett år idag!   Älskar dej mest Lukas 'underbaraste' Jonsson. ♥       Vi har vart vänner så länge jag kan minnas. Jag kan bara inte fatta att vi fattade att vi var gjorde för varan, 2010 ! När vi träffades 1999 typ? Lukas, du är sj...

Av Frida Björk - 29 januari 2011 18:33

Hej, seg bloggning.Jag ska fortsätta klart med dom här dagarna.. lovar. har haft fullt upp med massa annat, så har inte kunnat blogga! ;s eftersom inga kommenterar & förmodligen inte skulle göra det på frågestunder hlr så hade jag frågestund på bdb...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:40

Oj.. :s   Jag blir verkligen upprörd av idioter, och falska människor. Jag kan sitta & snacka skit om dom non-stop i ca ... minst 2 timmar! Dom gör mig så jävla upprörd, sur och arg. Dom förstor mitt liv. Jag vet att det är ganska fegt av mig att...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:39


Jag har välderns sötaste hund , sally!♥♥♥      ...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:35

JAG ÄR NOG SVERIGES SÄMSTA BLOGGERSKA!!!! :D   Oj ... men. Ögonblicket när jag fick reda på min nya klass till 7an var UNDERBAR. Jag kom med EXAKT ALLA jag hade önskat + massa andra som var från andra skolor, som jag är braa vän med nu. Verkligen...

Ovido - Quiz & Flashcards