Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

♥ Dag 11 - mina syskon. ♥

Av Frida Björk - 8 januari 2011 19:38

Jag hade ju faktiskt missat 4 dagar ...


Hahhaha , mina syskon. Jag har två syskon. En storasyster & en storebror. Inte så kul! Haha, men asså.. dom ska jämt bestämma! -.-

Min storasyster heter Cecilia. Hon är 4 år äldre än mig & fyller 18 i år. Myndig apa!!!!! hahaha Hon går i handboll och dans... kul? vad vet ja. Jävlit tråkigt o se henne spela partille cup iaf.. .HAHA, taskig jag är. Men hon är faktiskt jättesnäll. Hon ger mig sminktips, klädtips och sånt yao!! :D chill , för annars skulle ja väl ha på mig billiga kläder från esprit elr nått! ;s

Min bror heter Adam. Han är 7 år äldre än mig och fyller & 21 detta året. Jag vet, jag är en liten apa som bara fyller 14 i år. :o Han bor fof hemma hos oss, men ja tror han & hans tjej karolina flyttar snart. Just nu letar dom lägenhet typ. :p Min bror var DEN JOBBIGASTE MÄNNISKAN som funnits, när han va 11-17 år. Seriöst, ahhahaha. Han typ va sådär nivet, fjortis... jobbbig... "tuffing med moppe", skolkare ... dock sällan! Men jaaa. xd Och han typ slog mig ifall ja inte gjorde som han sa. Typ "frida, hämta kontrollen.. annars slår jag dig" fast han slgo aldrig hårt. och mami o papi fick damp på han 24/7. Han gjorde så mot cicci också. :o Sen blev han 17, och normal. (y) NU är han världens snällaste brorsan. Ibland köper han godis till mig, elr ngt klädesplagg elr ngt sånt. Helt awesome! :D


Mina syskon både äger, och suger. Mest äger. :DDDDDD puss!♥


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Björk - 15 februari 2011 10:00

Ett år idag!   Älskar dej mest Lukas 'underbaraste' Jonsson. ♥       Vi har vart vänner så länge jag kan minnas. Jag kan bara inte fatta att vi fattade att vi var gjorde för varan, 2010 ! När vi träffades 1999 typ? Lukas, du är sj...

Av Frida Björk - 29 januari 2011 18:33

Hej, seg bloggning.Jag ska fortsätta klart med dom här dagarna.. lovar. har haft fullt upp med massa annat, så har inte kunnat blogga! ;s eftersom inga kommenterar & förmodligen inte skulle göra det på frågestunder hlr så hade jag frågestund på bdb...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:40

Oj.. :s   Jag blir verkligen upprörd av idioter, och falska människor. Jag kan sitta & snacka skit om dom non-stop i ca ... minst 2 timmar! Dom gör mig så jävla upprörd, sur och arg. Dom förstor mitt liv. Jag vet att det är ganska fegt av mig att...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:39


Jag har välderns sötaste hund , sally!♥♥♥      ...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:35

JAG ÄR NOG SVERIGES SÄMSTA BLOGGERSKA!!!! :D   Oj ... men. Ögonblicket när jag fick reda på min nya klass till 7an var UNDERBAR. Jag kom med EXAKT ALLA jag hade önskat + massa andra som var från andra skolor, som jag är braa vän med nu. Verkligen...

Ovido - Quiz & Flashcards