Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Frida Björk - 1 januari 2011 16:05

iHola!


Idag har jag varit med Mirre, Amanda, Sofia, My,Sara & Felicia. Vi vakna 12 typ. Sen vid 14 drog vi alla hem.  Min dag här efter kommer se ut såhär:

Mirre kommer hit om en halvtimme. En timme senare träffar vi Lukas & Adam vid bergakungen. Och så kollar vi på film. Längesen jag och Miriam var med dom 2, asså alla 4 tillsammans. Så idag tänkte vi vara med våra älsklingar. Min dag då alltså! :D♥

 

måste berätta om igår med, nyåååååååååår!

vi tjejer fixa oss i kanske en timme typ innan lukas, adam, jonte, albin, johan, niklas & viktor kom. Jaaa .... överfullt i huset. Först gjorde vi maaaat!! Tacos verkade vara den lättaste maträtten att fixa. Jag trodde det skulle vara helt galet på kvällen, men jag tror vi har mognat till nu & alla hjälpte till. Till och med lata Albin erbjöd sig att duka! :oo Sen åt vi och sen spelade vi tv spel. Vi hade ganska många kontroller efersom killarna tog med sig. Vi spelade wii först. Fast man kunde ba vara 4. xd Sen sjöng vi singstar, i lag. Killarna mot tjejerna. Vi tjejer vann. Hahahha , alla sa att jag sjöng bäst. :( gör jag nt, lovar! sen åt vi efterrätt. paj & glasss. muuuumsfilibaba! sen var det 2 h kvar, då satte vi igång en film, poppa popcorn, tog fram läsk och godis. Alla möla. Synd att det var sour cream för ja dog när ja satt i lukas knä och prata med han. Bläää , fast min andedräkt va nog också äcklig. EUW. HAHAHA. xd JAG HADE GLÖMT KAMERAN. :''''''''''''( Vi hade ju så jävla kul! Sen kl 00.00 gick vi ut och typ dansa loss och sjöng och va glada! :D:D:D:D Killara smällde mini-fyrverkerier. :p Asså, dom är inte ett dugg farliga så ni vet. Sen så skulle vi gå t sjön, och då gick vi lite på isen. Sedan så viskade killarna med varan & vi tjejer ba "wtf!?" En sekund senare mulade dom oss. Omg , vi blev så jävla ägda. Direkt när vi tog attack blev vi attackerade dubbelt så fortare & vårt smink rann och håret var förstört & sen när d va slut o alla stod helt tysta o förstörda killarna ba "Vi ville bara se er naturliga look!" HAHAHAHAHAHAHAH. Sen så lät dom oss mula dom. :)) Sen kl 2.00gick kilarna & vi tjejer dygna. Fast sen kl 8 somna typ alla. HAHAHA. och vakna 12 eftersom mirres mamma ba "ni måste städa"


AAASROLIG HELG, vi alla måste träffas igen o dampa! Sjukt kul. Puss, långt inlägg men iaf! ♥

Ovido - Quiz & Flashcards