Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Frida Björk - 29 januari 2011 18:33

Hej, seg bloggning.Jag ska fortsätta klart med dom här dagarna.. lovar. har haft fullt upp med massa annat, så har inte kunnat blogga! ;s

eftersom inga kommenterar & förmodligen inte skulle göra det på frågestunder hlr så hade jag frågestund på bdb. svarar på dom här! NJUT. :d♥ &ja sa att alla skulle skriva minst 3 frågor , heheheeee.  TOG INTE ALLAS FRÅGOR. blev för många isf


Lukas frågor:

1. Älskar du mig?? ;s vet redan svaret (h)

Svar: Ja?du är min pojkvän, dum fråga lukas ! :p
2. Är du kompis med någon av dina ex? isf vilka? xd

Svar: Ja, adam ... din bäzzzza
3. Hur ser den perfekta killen ut för dig? (du tar väl nåt som har med mig o göra i likheten?...)

Svar: fan va dåliga frågor! kolla dig i spegeln, så vet du hur den perfekt killen ser ut. ♥

 

Linas frågor:

1. Favoritmat?

Svar: typ tacos eller pizza. ;)
2. Vad skulle du gjort ifall du vann 1 000 000 kr? Skulle du ge något till någon kompis eller skulle du ta allt själv?

Svar: Mycket pengar ja! ifall nån kompis ville ha, så ja jag kunde gett till nån kompis. men mest till mig själv, haha. skulle köpt kläder,smink & girlstuffs
3. Hur ofta köper du kläder & vilka butiker i såfall?

Svar: Minst 2 gånger i månaden! ;)
4. Älsklingsveckodag?

Svar: Fredag, lördag

 

Adams frågor:

1.när vaknar du innan skolan??

Svar: olika, halv sju typ.. asså när vi inte har sovmorgon
2. bästa boken du läst?

Svar: Harry Potter !
3. bästa skolämnet, om du måste välja

Svar: Gyympa & bild

 

Johans frågor:

1. Storlek på BH??

Svar: Omogen fråga Johan? Men om du MÅSTE veta, så 70 B .
2. vad har du för kamera?

Svar: den på mobilen och en digital. vill ha systemkamera!
3. Ämnet du hatar mest i skolan!??
Svar: fysik. ;)

 

Miriams frågor:

1. säg högst 2 vänner du vill känna hela ditt liv

svar: haha , dig såklart & typ Amanda. ♥ men vill massa andra med ofc

2. vad är du mest nöjd med ditt utseende,kropp osv?

Svar: INGET. Nä, skoja. Mina ögon,min kropp och a. Fattar inte hur alla kan kalla mig SÖT. -.-
3. hur mycket gillar du din klass 1-10 ?

Svar: 10000 ! :D bäääääästa klassen

 

HEHEH , HEJDÅ!


Ovido - Quiz & Flashcards