Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Frida Björk - 4 januari 2011 18:52

dagens låt , bara för att teo & axel ville lyssna på "deras favvo låt" förut idag. Det var faktiskt lite gay , men låten är helt okej ! :D

 

Av Frida Björk - 4 januari 2011 17:45

Hellu !


Idag har jag varit med Amanda, Lukas, Teodor & Axel. Teodor och Axel går i Lukas fotbollslag, så det är så vi känner dom. Vi var hos Lukas. Vi satt mest och snacka, spela spel och hade allmänt roligt. :) Sen så ville amanda fixa tjeeej till teo sötiseen. Hahha , så vi facerapa han från hans iPhone .. för han va redan inne på fb där. Så vi skrev till 3 random typ "du är söt , jag gillar dig. :s"  Sen tänkte vi ta bort dom efter 5 min elr nått , en av dom svara typ "taack , du e också söt" den andra svaara "aw , jag gillar dig med.<3" HAHAH , seriöst ... fan vad taskiga vi var. xd En annan skrev bara "ah men facerape?-.-" Haha, dom andra var väl blonda eller nåt! Sen blev teo självklart assur. :) Tyvärr gillar han ingen, som vikunde hjälpa han ihop med. För teo är en kille som verkligen ALLA tjejer iaf tycker är söt. :) fast alla killar är ju söta , hihi . ♥ Fast de 3 tjejerna vet ju inte att vi drev med dom , :p Sen så ville axel göra en damp-film, och jag kan inte förklara med ORD hur fail den blev. :( Finns på min mobil! :D:D:D♥♥♥♥ så ja vet iaf va ja kan göra när ja har tråkigt! Sedan vid 17.00 tog jag och amanda bussen hem.

Nu ska vi kanske vara med lukas & albiiin. Albin kom hem från ngt  skidställe för 1 h sen, och amanda och albin sötnosarna har nt träffat varan på HELA lovet. Så det blir absolut jättekul för dom ikväll .;) Men jag har alltid kul med min lukas. :)


nu ska vi fixa oss lite o äta , puss!

ps . på helgen blir d filmkväll hos mig med maaaaaassa, kulkul! 

Av Frida Björk - 4 januari 2011 17:26

Keep going, keep going, Frida.

 

Hm , det finns ju sjukt många minnesvärda ögonblick. Men jag ska skriva om ett läskigt. Jag, mina föräldrar & mina syskon hade varit hos mormor & morfar. Så skulle vi åka hem då, på vägen hem går en älg på vägen. Vi stannar för att vänta för att den ska gå över. Och så kommer en annan bil. Den stannar den med. Men så typ tutar den asmycket, älgen blev jätterädd och slår in sina horn i fönstret och på 1 sek gick dom sönder. Sedan typ ... gnägga den eller nått, för det gör väl älgar? xd Och sen blir den chauffören asarg och kör över 1 av älgens ben. Fyfan, det var hemskt att se! Min pappa blev asarg och ringde polisen och typ sa vad han i bilen hade för nr och sånt på bilen, för han körde snabbt vidare sen. Sedan kom polisen, och några veterinärer kom och hämta älgen. Jag har bilden så jävla tydlig i mitt huvud, detta kommer jag förmodligen aldrig att glömma. Jag var typ ... 7 år då. Mina syskon var 11 & 14 då. [Jag vet, jag är liten...]


Bloggar igen sen, puss! ♥

Ovido - Quiz & Flashcards