Alla inlägg under december 2010

.

Av Frida Björk - 31 december 2010 14:56

Nu ska jag träffa Lukas. Skulle egentligen träffa han för några dagar sen, men vi palla aldrig. x'd Han kommer hit. Jag vet inte vad som händer, men vi ska mest snacka. Jag kommer troligtvis gråta. -.- Nej, ni får inte veta varför. Vi har haft jättemånga problem, och ... fyfan, jag dör.

Lukas,om du läser detta ska du veta att:

Jag kommer ALLTID älska dig, vi borde skita i alla andra och bara vara vi. Eller hur? :(<3

Av Frida Björk - 31 december 2010 14:45

Faiiil inlägg innan ,skulle egentligen komma inatt .. whatever! Vad är kärlek?


Kärlek då. Kärlek ger man till någon man gillar, älskar. Man kan ge kärlek till sin pojk/flickvän, sin familj, kompisar, släkt, husdjur, sitt lag ... osvosv! Det finns så mycket. Enligt mig, så är kärlek något man verkligen bryr sig om. Någon man kan offra livet för. Någon man kan vara sig själv med. Någon man älskar. Alla borde vara omgiven av kärlek. Det är det bästa som finns. Och det bästa är ju att, det är gratis. Man behöver inte köpa kärlek. Känslorna visar vad man vill ha, och vad man älskar. Det är bara att följa sitt hjärta. Skit i vad alla andra tycker, det är ju ditt hjärta och ingen annans. Jag är en mycket varm människa, om jag får säga det själv .. och jag ger kärlek till många. För många ibland. Dvs killar. Men det går vi inte in på. De flesta irriterar mig och jag hatar dom. Men fan, förlåt .. detta var ju kärlek. Det spelar ingen roll vilket kön man gillar osv. Man älskar den man älskar. Kärlek kan vara det bästa, och det sämsta som finns. Och ni förstår mycket väl vad jag menar med "sämsta". Alla har upplevt det. Även den populära, snygga personen. Det finns ingen som är perfekt för alla, men det finns många som är perfekta för dig. ♥

 

Okej . Jag visste inte vad jag skulle skriva. Ikväll blir d fira nyår hos Mirre, med sofia, amanda, my, sara, felicia ... och troligtvis kommer några killar med. Sen, på natten schasar vi ut killarna och sen dygnar vi tjejer. Awesome!♥♥♥

Av Frida Björk - 31 december 2010 00:00

GOTT NYTT ÅR!♥

 

 

 

nyårslöften:

1 .  få bra betyg !

2 .  bli normal , ;)

3 .  träffa kompisar oftare, fotbollen tar ALLT.

4 . Äta godis högst 1 gång i veckan, inte typ 3 som nu... ;s Men endå ... så är jag 1.65 och väger 45. ;) Ganska bra med fotbollen och så! Aja, nu är det 2011. :D

 

 

 

Av Frida Björk - 30 december 2010 21:28

Tjo!


Frukost - två mackor & varm choklad

Lunch - köttbullar, makaroner

Mellanmålsak - tog lite godis, som egentligen är till imon. x'd

Middag - tacos hos sofia! 

Mysig filmkvälls mat - chips, popcorn & läsk ...

Ja, jag sover hos Sofia ikväll med Mirre och Amanda. Underbart! ;) Har vart med dessa tjejer idag, så inte så mycket att skriva förutom att vi har SJUKT kul. Som alltid... puss! ♥

Av Frida Björk - 29 december 2010 18:12

okej ,ska skriva lite om min dag idag !


Idag var jag med Miriam sötnooooosen. Vi var hos henne då. Först åt vi kakor som vi hitta i skafferiet, asgött. :) Sedan snacka vi bara typ. Jag har lite problem. :'( Men Miriam är så underbar hon, så jag var faktiskt glad hela dan idag. Puss på dig bästavän! ♥ Sen ringde hennes ruuliga kille , han undra ifall vi ville träffa han o Albin. Albin är en kort kille som alla ser som sin bebis. Men han är bara MIN bebis! Adam är lång och blond. Nu vet ni. :D Iaf, vi drog till skolan för att möta upp dom. Miriam ba "Ussssssch, jag tror jag spyr." Adam o ja blev värsta oroliga o bah "Vaa? hur mår du!? " Albin ba stod och skratta. Ja och Adam blev sura och då Miriam bah "asså ... uscha skolan..." Sen började vi gapskratta alla 4. x'd Smart man kan vara oom man heter Albin?;)


Iaf, sen gick vi te Adam och checka fiiiiiiiilm. Pirates of carabbien. Asbra. :) Vi såg ettan och halva 2an, sen var man tvungen att gå hem o äta. HAHA. Nuuu ska jag hem te Miriam, ska sova där. :) Amanda kommer också typ, elr venne. Men iaf. pUssssssssssssssssssssSSSSSs♥

Av Frida Björk - 29 december 2010 18:05

Hellu! ;)


Okej, mina föräldrar. Ska jag ta en i taget, annars blir det rörigt.


Morsan: Min mamma heter Jeanette och är 47 år. Ni kanske tycker hon är gammal, men jag har faktiskt äldre syskon så det är jag som är född lite sent. :) I allafall, hon jobbar som läkare i något sjukhus/vårdcentral i göteborg. Min mamma gör världens godaste mat, och hon är jättesnäll osv. Vad vore jag utan min morsa, liksom? Fast jaa , vi bråkar ... självklart. Men så är det.


Farsan: Min pappa heter Andersss. Vilket svensson namn, i know. ;) Han är 48 år och är ingenjör typ. Eller, han jobbar med data iallafall ! Han är min fotbollstränare också för mig & mitt lag! Ibland kan han hoppa in som assistent i min brorsas lag för deras tränare behöver typ hjälp ibland. Inte så ofta. Det är rätt okej att ha han som tränare. Jag är ju bäst i laget.(a) HAHAH, skoja. Men jag är ganska bra, eller alla säger det. xd Men min pappa är sjukt cool & jättesnäll.


Visst är jag bra på detta? Puss! ♥

Av Frida Björk - 28 december 2010 13:43

Okej , nu fortsätter jag med den här dag 1-30 saken!


Jag har varit kär många gånger i mitt liv. Jag kan faktiskt erkänna att jag lätt kan börja gilla någon kille. I början är det självklart bara som kompis. Men min första riktiga kärlek var nog ... Lukas. Och det var drygt ett år sen jag blev kär i honom. Jag har alltid varit hans kompis, men det var just den dagen jag insåg att jag var kär i honom. Vi var jättebra kompisar, men han hade tjej. Efter en vecka eller så bråkade dom, och han gjorde slut för han var kär i en annan hade han sagt till mig. Men han sa inte vem. Efter att jag tvingat honom fram svaret, så var det MIG han var kär i. Vi blev tillsammans, och är det än idag. Haha, älskar killen. ♥

 

Okej, det var dag 2. Jag är bra på det här va? Idag ska jag träffa Lukas. Vi ska prata om en sak...hoppas det slutar bra. Hejdå.

Av Frida Björk - 27 december 2010 13:00

Okej, då börjar jag.


Jag heter Frida Maria Björk. Jag föddes i en stad som heter Göteborg. Där har jag bott i hela mitt liv. Jag föddes den 21 juli 1997. Jag bor med min mamma, pappa, syster och bror.

Om man ska beskriva mig med 5 ord skulle jag nog säga: Snäll, utåtriktad, pratig, kompismagnet och aningen jobbig ibland. När jag skriver kompis magnet, menar jag att typ varje vecka får jag minst 1 ny vän. Sjukt,jag vet. Men jag har många vänner, om jag får säga det själv. Ibland kommer någon jag glömt av och säger "hej, ska vi träffas?" på MSN. Okej, ett nytt ord som beskriver mig är glömsk. Jag glömmer saker hela tiden.

På min fritid gör jag olika saker. Ända sedan jag var liten har jag gått i fotboll. Lever för den sporten asså! Men jag har gått i många andra sporter som innebandy, simning, dans och konståkning. Men jag har inte fastnat för någon av de sporterna. Idag är det bara fotboll som gäller! Det är det roligaste som finns. Nästan lika roligt som att vara med sina bästa vänner. På fritiden när inte fotbollen tar plats, är jag mycket med mina kompisar. Yepp!

Jag är en ganska envis, bestämd och en ledartyp av nåt slag. Jag vet inte varför, men många verkar acceptera det/gilla det. President är mitt framtida jobb, right?

 

Kommer inte på något mer. Detta var svårare än vad jag trodde. Ok. Puss. ♥

Ovido - Quiz & Flashcards