Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Frida Björk - 10 januari 2011 21:26

Oj, hm... har ju rest mycket.


Både långt bort i andra världsdelar & för det mesta i Europa, of course. Men en rolig var Thailand. Åkte dit med min familj + kusiner. Allt var jättefint där! Vattnet, naturen, typ allt. Maten var skitgod, och jag blev duktigare på att äta stark mat. :D Måste garanterat åka dit minst 2 gånger till, innan jag dör. Hihi. Både med min familj, och kanske med min nya familj i framtiden...?(a) HAHA.

Men jag minns att jag och min kusin Fredrik typ gick upp på en klippa. Och så sa hans mamma " var försiktiga. " Och vi ba " men ja omg!  " för vi skulle hoppa ner i vattnet. Och så hoppa ja, o så hoppa han 1 sek efter o höll i min arm. Ashååårt. ;s Jag fick ont, den apan!! hahaha. sen när vi kmr upp har ja skärt mig på typ havstulpaner elr va det heter, och han hade tydligen slagit i ngt pga att han höll i mig och åkt i ngn sten. Så han kunde haft stukat den, men de gjorde han inte. SOM TUR VAR. :d För dagen efter skulle vi snoooorklaaaa.


HHAHAH, hans mamma, elr min moster då typ fick ryck på oss sen. Och min kusin sandra stod o skratta för att vi va sååååååå klantiga. x) kuuuul. Men yao d va d.

Idag hade jag en jättekul dag med Miriam & Daniella. Sen va vi kort med johan. ChiiiiiiiiiiiLL. Haha ,puss!

Ovido - Quiz & Flashcards