Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Frida Björk - 16 januari 2011 19:08

Den här månaden, Januari, har varit bra och dålig. Mest bra.

Ett nytt år. Nya förväntningar. Nya hopp. Nya chanser. Asså, allt börjar om på nytt och allt handlar om hur Du är. Om du vill ha ett bra år alltså.

Med mina kompisar har allt varit bra. Med ovänner har det varit mindre bra, även om jag alltid vinner över catfight's och MSN-bråk. Stark är jag. Och jag blandar inte i mina kompisar för att vara Feg, som vissa andra gör. -.- Men det har hänt sjukt andra bra saker denna månad. Fick några nya kompisar, bl.a Daniella sötnosen. Jag har träffat såna jag inte träffat på ett tag, och det har varit helt fucking awesome! Fortsätter året såhär, blir det det bästa året EVER. puss hej

Av Frida Björk - 16 januari 2011 19:05

Oj, kommer faktiskt inte på något. Haha :s Men det finns jättemycket, men jag kommer inte på nåt ! Eh...måste tänka, hmm.....

Okej jo, det var i skolan. Man fick välja en bok, det fanns 2 olika. Flera av båda. Jag tog den som hette "Anna nånting" och alla mina bästa vänner tog den andra, och man skulle vara i grupper sen och diskutera boken. Och jag var med alla 'töntar' så jag ångrade det verkligen. Det var i 5an typ, men i allafall.


Kom faktiskt inte på nåt annat. Bara såna väldigt privata. Hehe. :)

Av Frida Björk - 16 januari 2011 19:03

Hm.


Det var nog när jag fyllde 11 ! För då fick jag min älskade hund Sally. ♥ Sötaste hunden, kan lägga upp en bild på henne någon dag. :) Loooooooooove.

Av Frida Björk - 16 januari 2011 18:58

oooooj , haha! :ooo


Ett jättekul minne var när jag + massa klädde ut oss till töntar en dag i skolan. Vi hade planerat massa innan ! Vi tjejer hade typ höga toffsar, knallrosa ögonskugga, mycket rouge, släpiga jeans högt över naveln + töntglasögon. ;) killarna hade bakåtslickat, skjorta + jeans till navlarna och glasögon. AHAH, fan va kul d var. Och vi skulle beté oss som såna med.

Vår lärare ba "Oj, vi ska bära in den nya soffan till klassrummet nu. Någon som hjälper till? Någon stark? Lukas och Adam, ni klarar det!"

Dom bah " M-m-men frökeeen... j-j-ag vå-våg-ar inte, d-d-e-t är så t-tungt och jag o-o-rkar inte ens en s-s-tol.... "

HAHAHAH, vår lärare typ tjata med dom osv på det sättet tills dom gick med på det. x''''d det var i 6an! :p Minne för livet! T.o.m femmorna trodde dom va coola. äääääääh , fast d kan ni glömma losersssss. :D

Av Frida Björk - 16 januari 2011 11:03

Hej!

 

var med några igår på dagen ju, sen klockan 5 var ja tvungen att gå hem &  fixa filmkvällen. Miriam, sofia o amanda hjälpte till. :D Vi hade chips,popcorn, läsk, godis och lite mer godasaker. Sen kom lukas, adam, niklas, my, johan, daniella, teo, joel & albin. haha., : D Fyfan va kul vi hade! filmen va en skräckis, och när den var slut var klockan bara kvart över 9, så hade kuuuuul och så. Vet ni !??!?!? Daniella och Johan blev tillsammans och ååååååååååh, dom är så söta! :') Nu ör ju typ alla tsm!! :D fAST nt teo, niklas elr my...ÄN. ;) Dom blir d snart , lovar! Jag vet vilka dom gillar , och aaaaaa.... ja låter som en fjortis nu, men tyvärr hamna alla snyggingar i en o samma skola. Konstigt ja vet. För det brukar inte finnas så många i varje skola. LOLOLOLOLOLOLOLOL. Sen gick killarna klockan 1 efter 100 kramar och pussar eller så. Vi tjejer tjejsncaka lite & vaknade nu. Idag blir d inte så chill. Missa träningen. Fast det visste ja redan att ja endå skulle göra. Nu ska vi fixa oss. Sen drar jag till felicia. My kmr också.

 

pUSSSSSSSSSSSS.  

Ovido - Quiz & Flashcards