Alla inlägg under november 2010

Av Frida Björk - 18 november 2010 17:05

Hej!

idag har jag inte gjort så mycket.

igår va d match, vi vann 1-0. men serri? typ massa var o kolla! killar dessutom! spela aaaasdåligt, typ. xD Sen så hem o duscha o sova!

Men aja, idagidagidag. Jag o mirre va lite med ngn kille i nian.  ba för typ alla killar i sjuan spela biljard elr fotboll. MAN BAH, PALLA! :D

Men iaf.. han ska vi med imon typ? Va fan ska man gö dåååååååe? Vi hittar på nått!

men ska iaf va hemma kl. 18.00 imon. För ´kl 18.30 ska ja va hemma hos Lukasbooy som äter middag dååå. MAJGAD, shiet?! Jag e bjuden på middag!! Nämen.. ja ska sova där.. ♥ hihihi. Sen på lördagen på eftermiddan spelar han match, o jag ska kolla! typ ngra killar i hans lag som ja känner o inte ska spela imon ska ja kolla med. kan ju inte se på matchen med massa föräldrar? AHAHAH.

jaaaaa.. och matchen e typ vid ett? o slutar kanske halv 3 elr ngt. Men ah, då så kmr lukas lag duscha i ngn skolas omklädningsrum som ligger vid planen.


*JAG VÄNTAR UTANFÖR* inte själv, med killarna som inte spela matchen men går i deras lag. Sen så är jag med Lukas, och förhoppningvis några andra killar. Sen kanske jag spammar Mirre o tvingar henne dit.. :) ♥


Chill lördag ändå?  OCH lördagnatt <3<3<3 HAHAH! På söndag  vet ja inte va som händer?

IAF, PUSSSSSSSSSS

Av Frida Björk - 12 november 2010 17:21

asssssså!!!

förlåt och tusen gånger om för jag inte har bloggat. JAG E SÅ DUM !! :( har vart uppis hela lovet med att träffa alla & träna och vart på cup som vi kom 2a i. :DDD


Sen i veckan har det vart 2 träningar, en match & om 2 veckor ska vi på läger med ett killag tyyp. :O Ska bli skooooj dåeeeeee.

I onsdags var jag och Miriam med Felix i nian! :) Han sa att vi skulle hem till han då. Men han hade moppe och sa att vi skulle träffas vid en kyrka som låg nära han då. Så han tog sin moppe och vi tog bussen. ;) Hemma hos han visa han typ sina spel o vi spela lite cod & hade kuuul. (y)

Sen var jag med lukas. <3

 

Har vart med Miriam, Lukas occh adam mycket på sista tiden så orkar inte skriva om vad vi gjorde ossv. :) Men nu kmr amandis, och kaaaaanske miriam. :DD Hon ska nämligen gå upp ganska tidigt imon, men aaaah. Hejdå,och pusspuss!

Ovido - Quiz & Flashcards