Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

♥ Dag 22 - det här upprör mig. ♥

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:40

Oj.. :s


Jag blir verkligen upprörd av idioter, och falska människor. Jag kan sitta & snacka skit om dom non-stop i ca ... minst 2 timmar! Dom gör mig så jävla upprörd, sur och arg. Dom förstor mitt liv. Jag vet att det är ganska fegt av mig att sitta och snacka skit här, så jag gör inte det. Men det upprör mig! Och jag är lite av en bortskämd tjej, så när jag ibland inte får nånting... kan jag bli lite sur. x)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Björk - 15 februari 2011 10:00

Ett år idag!   Älskar dej mest Lukas 'underbaraste' Jonsson. ♥       Vi har vart vänner så länge jag kan minnas. Jag kan bara inte fatta att vi fattade att vi var gjorde för varan, 2010 ! När vi träffades 1999 typ? Lukas, du är sj...

Av Frida Björk - 29 januari 2011 18:33

Hej, seg bloggning.Jag ska fortsätta klart med dom här dagarna.. lovar. har haft fullt upp med massa annat, så har inte kunnat blogga! ;s eftersom inga kommenterar & förmodligen inte skulle göra det på frågestunder hlr så hade jag frågestund på bdb...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:39


Jag har välderns sötaste hund , sally!♥♥♥      ...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:35

JAG ÄR NOG SVERIGES SÄMSTA BLOGGERSKA!!!! :D   Oj ... men. Ögonblicket när jag fick reda på min nya klass till 7an var UNDERBAR. Jag kom med EXAKT ALLA jag hade önskat + massa andra som var från andra skolor, som jag är braa vän med nu. Verkligen...

Av Frida Björk - 16 januari 2011 19:08

Den här månaden, Januari, har varit bra och dålig. Mest bra. Ett nytt år. Nya förväntningar. Nya hopp. Nya chanser. Asså, allt börjar om på nytt och allt handlar om hur Du är. Om du vill ha ett bra år alltså. Med mina kompisar har allt varit bra...

Ovido - Quiz & Flashcards