Alla inlägg under september 2010

Av Frida Björk - 30 september 2010 17:18

HEJHEJ ALLA SÖTA, SNYGGA & FULAA


Skolan idag var rolig som vanligt .

Albin gillar/är kär i ngn men vägrar o säga vem . Fan va ja dampar på det :(

Och sry för ja nt bloggat på hela veckan , fullt upp .

Sen så på rasten satte jag, amanda o miriam på ett bord. sen ville killarna oxo det så vi satt minst 10 på ett litet bord . och ja, ni fattar ju vad som hände . bordet gick sönder , och alla lipa som fan :D ahahah , svinkul .XD En lärare kom senare när ba ja o miriam va kvar o bah "NEJ MEN, har ni gjort detta?" Miriam som e bäst på att ljuga för alla(nt mig) sa" Nej. Varför skulle vi? " Hon bah " Nej, sålklart det inte var ni. Jag ska  hitta dessa killar som förstörde bordet."

Faaaan, haha, hon trodde de va killarnas fel :( de va ju de, men d va oss tjejers fel oxå . :O jaja, hon kmr aldirg veta vem det var. hon kmr nog misstänka ngra nior.


öhh, efter skolan var jag,lukas, amanda o albin lite. :) fast skulle killarna gå pga av träning, nu sitter ja o amanda här . vi ska träffa miriam nu, så hejdå . ♥

  

TOG BA EN BILD IGÅR...:P

Av Frida Björk - 26 september 2010 17:18

Hejhej. ♥


ni som läste förra inlägget, elr... ni orka nog inte läsa allt det, HAHA. :P elr gjorde ni? ...

aja.


Idag var jag med Lukas typ hela dan!! Vi var hos honom. Älskar att va där för han har världens mysigaste hund Sigge & världens sötaste lillebror på 8 år som heter Hugo. :D Älskar att barnsla mig med honom. Hugo är den enda som får mig att bli sådär löjligt himla BARNSLIG. Älskar dej gubbeeeeeeeeen. :) Sen ville Hugo baka muffins.

Lukas bah: Neej, ta glass istället.

Hugo: NÄÄÄÄÄÄÄÄ, jag vill baka chokladmuffins. Frida med!!

Jag: Jasså... ?

Lukas: huh?

Jag: Klart jag vill !

Sedan sjöng jag o Hugo "vi vill baka" tusen gånger om. haha, lukas storbrorsa tp fick lite damp på oss. sen kom lukas mamma ner o bah:

Vem förbjuder bakning här Frida? ( hans mamma e asschysst btw (; )

Jag: lukas!

Lukas: Ah .,. men... får vi då?

Hans mamma: KLART !


Sen baka vi då. Asgott blev det. :DD:D::D:D:D Sen skulle hugo hem till en kompis :( då blev ja ledsen, men hade ju lukas kvaaaaaar.:P Vi såg på skräckis. HAHAHAHA. Lukas "tråkig film..." Jag "HJÄÄÄÄÄÄÄLP, OMG, AAAAAAA!"

Haha, klart man tkr skräckisar e läskiga. D:


Bästa dan med Lukas, och Hugo då. :D ♥

Kram på dagen och på er! <3

ps. AMANDA FYLLER ÅR OM 3 DAGAR! 13 ÅR, :d

Av Frida Björk - 26 september 2010 16:58

Denna texten är till dej, Lukas. ♥


Jag har känt dig ändasen dagis. Vi var bra kompisar och lekte varje dag. Vi var riktiga polare, mannen. Tiden gick och i sexan var vi inte så bra kompisar. Du hängde med din dåvarande tjej och vi bråkade en gång, mycket. Det blev ett nytt år, 2010. Du sa förlåt och vi pratade i telefon. I skolan pratade vi mycket och allt slutade med att vi blev vänner igen. Du gjorde slut med din tjej samtidigt. Vi var med varandra varje dag, skrattade hela tiden och älskade att vara med varandra. Vi började gilla varandra och den 15 februari blev vi tillsammans. Tiden tillsammans med dig har varit helt underbar. Alla gånger vi varit med varandra, liseberg, alla gånger vi vart på bio, alla gånger vi vart i stan, alla gånger vi sovit över & bara varit med varandra. Du är helt underbar älskling, och jag tänker inte byta ut dig mot någon. Och jag hoppas att du inte byter ut mig, för då skulle jag tagit självmord. Du är så fin, snäll, rolig ... jag gråter, du är så underbar. Skulle aldrig klara mig utan dig, du är bäst. Släpper aldrig taget om dig, aldrig någonsin. Hoppar du hoppar jag. Vi kommer vara tillsammans varje dag tills döden skiljer oss åt. Fast då ligger vi antaglien i samma grav. Du är hela mitt hjärta och jag tänker aldrig släppa in en annan kille där inne. Jag ville bara skriva det, för det är du värd och jag skriver gärna världens tjockaste bok om hur mycket jag älskar dig. För du vet ju, att jag älskar dig mer än något annat i hela världen? Det är sant. Jag älskar dig så otroligt obeskrivligt mycket. Lukas, du är bäst.


Jag älskar dig Lukas Jonsson. ♥

Av Frida Björk - 25 september 2010 18:54

HALLOJ! :D:D:D:D:D:D


I'm happy, because I were with Lukas, Albin, Jonte, Amanda & Miriam today!

I love you guys, and you now that.


Okejokejokej, ska skriva på svenska nu. Baha.

Ah, vart med dom absolut BÄSTA(eftermig) idag. Sjuuuukt kul hade vi!

Först stack vi till skolans 11manna konstgräsplan! Jonte hade med en boll & vi spela lite. Killarna vs Tjejerna. Hm... det var ganska jämt, men killarna vann endå. D: AHAHAH. Fan va flipp alla fick sen. Vi gjorde en dans till världens bästa HOST låt "barbie girl"1

 Killarna skulle sjunga Ken och vi tjejer barbie. AAASKUL NÄR ALBIN BAH "COME ON BARBIE LETS GO PARTY"  MED VÄRLDENS BÖGIGA MÖRKA RÖST. AHAHHAHA !! XD VI DOOOOOOOOOG. :D<3


sjuuuuuuuuukt kul dag ! måste göras om, <3

  

NGN MER ÄN JAG SOM VAR BÄÄÄÄÄÄST & HEJA PÅ SPANIEN NÄR DET VAR VM ?! :D SNACKA OM ATT JAG & ALLA MINA KOMPISAR JAG VAR MED NÄR VI SÅG PÅ FINALEN DANSA OCH SKREK NÄR DOM VANN !!! kärlek <3

Av Frida Björk - 25 september 2010 14:52

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅÅÅÅT FÖR ATT JAG INTE BLOGGAT PÅ ASLÄNGE, AHAHAH. HAR INTE ORKAT ELR HUNNIT ANTAGLIGEN. :O

Iaf ...


igår var d fredag då. eftersom alla inte palla va sociala på datan så stack jag, miriam, amanda, lukas, adam, jonte, johan och niklas hem till Albin ! vi såg på skräckfilm. barnhemmet. WAAH, tur att man hade sina ÄLSKADE vänner hos sig. <3 Hahhaha, men sen tog jag 3812083780 kort och när jag kommer hem för att ladda över dom till datan så ja kan lägga upp dom på bloggen, MÄRKER JAG ATT ÖVERFÖRINGSSAKEN E BORTA. DDDDDDDD: FUCK!!! f¨år damp

HAH.

Miriam & Amanda , NI BETYDER MEST.   

Såklart alla ni killar med, :D


IDAG så ska jag vara med LUKAS , ALBIN OCH JONATHAAAAAAN 8D SEN KMR MIRIAM MED, EFTER ATT HON STÄDAT KLART SITT RUM TYP. AMANDA KOMMER OXO, AHAH, MEN INTE NU FÖR HON HAR TRÄNING. Så deet blir min dag(:

vi ska träffas påå skolan halv 4. Mm...

eftersom ja sitter på brorsans data nu finns inga bilder, men ni får ikväll elr nått.

kyssen <3

Av Frida Björk - 21 september 2010 15:24

IGÅR PÅ MATCHEN TRÄFFADE JAG HAN SOM JAG & MIRIAM TKTE VA ASSNYGG & SOM JAG HADE VARIT TSM MED.

HAHA , OOOOH, HAN VAR SIG LIK POJKEN. :O:O

MEN HAN TYP ... ELR ASÅ, HAN VA TOPP & JAG BACK OCH HAN TYP DÖDA MIG NÄSTAN. FICK FAN ETT BLÅMÄRKE. HAHA, HAN HATAR MIG. XD(Y)


Men seeeeeen på slutet kom han fram & bah:

" Förstår vrf du gjorde slut. Men jag gillar dig endå. Du e söt. Har jag ingen chans alls? " Hans min: (a)

Min min: :S

Jag: Du är jääättesöt buddy. Men jag har kille, sorry. Men vi kan vara kompisar?

Han: okej ... hans min:  :D

HAHA, då var det löst. Vi ska gå på lisse den sista dagen det e öppet typ. :D(L) Gulligt.

Hejdå igen, HAHA. <3


Av Frida Björk - 21 september 2010 15:04

i förra inlägget skrev ja ju att många gillar mig och ... XD

haha, vi e 5 klasser i sjuan. minst en i varje gillar mig, stöööööör -.- men jag älskar bara min lukas, så ni .... ni kan bara dra. :D


har match ikväll , & har tråkigt nu så ska gö ett test.

  DAGENS:
Klädsel: linne, tjocktröja, jeans, strumpor
Frisyr: utsläppt och rosett vid sidan
Låt: only girl - rihanna

JAG HAR:
Ett förhållande: Ja

En bästa vän: Såklart
Haft ett seriöst förhållande: har nu :) <3   
Dejtat en av dina bästa kompisar: nej?
Blivit kär vid första ögonkastet: ja
Fått ditt hjärta krossat: a..
Skrikit åt en lärare: Yesbox
Kysst någon och sedan ångrat dig: aa, gothia discot 2009 -.- No comments please.. HAHA.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: hehe , aa
Några smycken som kostat över 1000 kr: tror d
Snusat: NÄ
Rökt: NEJ




Vill ha: iphone 4, kanske ska få :D
sjuka: inget
Drog: nada
Köp: klubba
Godis: klubba
Attityd: glad ;d
Tanke när du såg dig i spegeln i morse: Smink behövs ... NU




FÖRSTA:
Bästa kompis: Stella , men nu har jag Miriam
Bil: bratzbil :)
Kärlek: Johan typ ;d  

Husdjur: hund
Semester: spanien 
Jobb: inget?
Köpta skiva: så bra minne har jag ....
Piercing: örona
Konsert: tp ngn disneysak .. HAHA
Fylla: ingen

SISTA:
Personen som sms:ade dig: albin , :)
Personen som du kramade: Miriam
Peronen som ringde dig: lukas
Du sa till din pappa: hejdå
Personen du bråkade riktigt mycket med: Johanna ( storasyster)
Personen som skrek på dig: Miriam, ha :D
Personen du skrek på: miriam
Personen du tänkte på: Lukas ;d för han messa för 1 sek sen xd
Alkoholdrycken: dricker inte baby

Bilfärd: öh... i söndags
Gången du grät: förra veckan
Måltiden: mellis

SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: kanske
Våga hoppa bungyjump:  öh.. venne
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: nejtack 
Kalla dig själv lycklig: Ja
Hellre ta bilden än vara med på den: va med på den, ;D
Kunna gråta över en kille: aa
Kunna gråta över en tjej: aa, som vän då
Ljuga för någon: mm
Kunna springa 50mil: nej, fan


VAD:
Gör du just nu: tråkar
Ska du göra imorgon: skola, vara med älskling
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Ring Miriam !
Har du med dig in på bion: pengar, mobil , väska & kompis. HAHA
Är det för färg på dina byxor: blå
Är det för väder hos dig just nu: sol
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: håret & näsan, :D(L)
Skulle du göra om du vann på lotto: Shoppa

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:

  
1. linne 
2. tjocktröja
3. bh
4. strumpor
5. trosor
6. örhängen
7. byxor
  
BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: Öh , nej? :D
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här veckan: Jao
Använder du huvtröjor:  Jepp :)
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: ett till i örat
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Båda
Solnedgång eller soluppgång: solnedgång.
Sommar eller vinter: sommar!
Vilken ålder har varit bäst hittills: tonåren , typ :D
Sova på sida, mage eller rygg: Sida <3<3<3
Kramar eller kyssar: båda :)



 

HEJDÅ & SKRIV LYCKA TILL ELR NÅT SÅ VI NT FÖRLORAR DAGENS MATCH. HAHA :D

Av Frida Björk - 20 september 2010 15:32

HAHHAH, rubriken. Fråga inte, skriver i nästa inlägg  

 

I skolan hände inget speciellt typ.

Först hade vi biologi. Vi prata om fotosynteser och så. Skicka lappar md Henrik & vi blev upptäckta. HAHAHAHAH.

Sen gympa. Vi spela basket. Mitt lag sög apa. ;D HAHAH. SFF ( min&albins nya hemliga förkortning. SFF. ;D

Sen så hade vi låååååång rast , tp 1 och en halvtimme(: Jag, Miriam och Amanda gick hem till Amanda en kortis. Det tar 5 min md buss att åka dit. Vi åt lite macka o sånt & kom tbx en halvtimme senare. Dt skulle va äcklig mat, d va drf vi åt macka;)

Sen såg vi Lukas, Adam, Jonte, Albin, johan & niklas sitta på en bänk och prata. Ja, en stor bänk så alla fick plats om dom trängdes. Hah. Jag satte mig i Lukas knä (a) :D <3 Mirre i Adams ofc, för dom e tsm för er som nt vet :D Amanda älsklingen som nt har en kille tp tveka asmke. Då Albin bah" Sätt dig hos mig älskliing " HAHA, askul. Vi dog , men klart aMANda satte sig där. Dom borde bli tsm. Bah lite fega. D: HAHA. :o :)

Sen spanska. & sen rast o se SO. Vi fick tbx våra prov. fick 22/25. Ganska bra för den som fick sämst i min klass fick 9. xd :o

 

Nu ska jag gå till Amanda. Miriam kommer kanske sen, men hon är hos frissan nu. Och hon skulle slinga håret ljusbrunt. ;D Och klippa snelugg. :D Längtar tills hon blir klar. Kram. <3

Ovido - Quiz & Flashcards