Alla inlägg den 19 september 2010

Av Frida Björk - 19 september 2010 13:21

Jaaaaaaa. Rubriken är min DAG.


Idag gick man upp vid 10 typ. vid halv 12 va jag klar & gick ut och träffa mirre och amanda. <3 vi träffa simon och william ute & va lite med dom. nu sitter vi här, med våra matchkläder på. för om en halvtimme är det samling & sen match. efter matchen ska jag duscha & sen hinner jag träfa ngn. Messa/Ring senast kl.8 Sen kan  jag tp nt va md nån. -.- Aja, det var la det.

Vi ska möta ett pojklag idag förresten. Hoppas det går bra, vi har mött dom en gång innan & då vann dom md 4-1. Men nu har vi fått in bättre spelare laget och ja... det finns en liten chans att vi iaf gör mer än 2 mål? xd haha. hoppas....


just nu strecthar Amanda. Gulliiiigt. Miriam springer runt & skriker "DOM SKA DÖ! DOM SKA DÖÖÖÖ!" alltså pojklaget. HAAH. Jag minns att i början av sexan när vi mötte dom så typ tyckte vi nmr 15 va assnygg. Så efter matchen  prata ja o miriam md han lite. Sen blev jag och han tsm. Men vi träffades aldrig så jag gjorde sluuut.

Fan va pinsamt om han spelar idag, som han säkert gör. Aja, har kille nu så ska INTE flörta md han nått mer. :D

kramis.<3

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards