Direktlänk till inlägg 21 september 2010

Rubrik saknas

Av Frida Björk - 21 september 2010 15:04

i förra inlägget skrev ja ju att många gillar mig och ... XD

haha, vi e 5 klasser i sjuan. minst en i varje gillar mig, stöööööör -.- men jag älskar bara min lukas, så ni .... ni kan bara dra. :D


har match ikväll , & har tråkigt nu så ska gö ett test.

  DAGENS:
Klädsel: linne, tjocktröja, jeans, strumpor
Frisyr: utsläppt och rosett vid sidan
Låt: only girl - rihanna

JAG HAR:
Ett förhållande: Ja

En bästa vän: Såklart
Haft ett seriöst förhållande: har nu :) <3   
Dejtat en av dina bästa kompisar: nej?
Blivit kär vid första ögonkastet: ja
Fått ditt hjärta krossat: a..
Skrikit åt en lärare: Yesbox
Kysst någon och sedan ångrat dig: aa, gothia discot 2009 -.- No comments please.. HAHA.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: hehe , aa
Några smycken som kostat över 1000 kr: tror d
Snusat: NÄ
Rökt: NEJ




Vill ha: iphone 4, kanske ska få :D
sjuka: inget
Drog: nada
Köp: klubba
Godis: klubba
Attityd: glad ;d
Tanke när du såg dig i spegeln i morse: Smink behövs ... NU




FÖRSTA:
Bästa kompis: Stella , men nu har jag Miriam
Bil: bratzbil :)
Kärlek: Johan typ ;d  

Husdjur: hund
Semester: spanien 
Jobb: inget?
Köpta skiva: så bra minne har jag ....
Piercing: örona
Konsert: tp ngn disneysak .. HAHA
Fylla: ingen

SISTA:
Personen som sms:ade dig: albin , :)
Personen som du kramade: Miriam
Peronen som ringde dig: lukas
Du sa till din pappa: hejdå
Personen du bråkade riktigt mycket med: Johanna ( storasyster)
Personen som skrek på dig: Miriam, ha :D
Personen du skrek på: miriam
Personen du tänkte på: Lukas ;d för han messa för 1 sek sen xd
Alkoholdrycken: dricker inte baby

Bilfärd: öh... i söndags
Gången du grät: förra veckan
Måltiden: mellis

SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: kanske
Våga hoppa bungyjump:  öh.. venne
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: nejtack 
Kalla dig själv lycklig: Ja
Hellre ta bilden än vara med på den: va med på den, ;D
Kunna gråta över en kille: aa
Kunna gråta över en tjej: aa, som vän då
Ljuga för någon: mm
Kunna springa 50mil: nej, fan


VAD:
Gör du just nu: tråkar
Ska du göra imorgon: skola, vara med älskling
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Ring Miriam !
Har du med dig in på bion: pengar, mobil , väska & kompis. HAHA
Är det för färg på dina byxor: blå
Är det för väder hos dig just nu: sol
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: håret & näsan, :D(L)
Skulle du göra om du vann på lotto: Shoppa

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:

  
1. linne 
2. tjocktröja
3. bh
4. strumpor
5. trosor
6. örhängen
7. byxor
  
BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: Öh , nej? :D
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här veckan: Jao
Använder du huvtröjor:  Jepp :)
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: ett till i örat
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Båda
Solnedgång eller soluppgång: solnedgång.
Sommar eller vinter: sommar!
Vilken ålder har varit bäst hittills: tonåren , typ :D
Sova på sida, mage eller rygg: Sida <3<3<3
Kramar eller kyssar: båda :)



 

HEJDÅ & SKRIV LYCKA TILL ELR NÅT SÅ VI NT FÖRLORAR DAGENS MATCH. HAHA :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Björk - 15 februari 2011 10:00

Ett år idag!   Älskar dej mest Lukas 'underbaraste' Jonsson. ♥       Vi har vart vänner så länge jag kan minnas. Jag kan bara inte fatta att vi fattade att vi var gjorde för varan, 2010 ! När vi träffades 1999 typ? Lukas, du är sj...

Av Frida Björk - 29 januari 2011 18:33

Hej, seg bloggning.Jag ska fortsätta klart med dom här dagarna.. lovar. har haft fullt upp med massa annat, så har inte kunnat blogga! ;s eftersom inga kommenterar & förmodligen inte skulle göra det på frågestunder hlr så hade jag frågestund på bdb...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:40

Oj.. :s   Jag blir verkligen upprörd av idioter, och falska människor. Jag kan sitta & snacka skit om dom non-stop i ca ... minst 2 timmar! Dom gör mig så jävla upprörd, sur och arg. Dom förstor mitt liv. Jag vet att det är ganska fegt av mig att...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:39


Jag har välderns sötaste hund , sally!♥♥♥      ...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:35

JAG ÄR NOG SVERIGES SÄMSTA BLOGGERSKA!!!! :D   Oj ... men. Ögonblicket när jag fick reda på min nya klass till 7an var UNDERBAR. Jag kom med EXAKT ALLA jag hade önskat + massa andra som var från andra skolor, som jag är braa vän med nu. Verkligen...

Ovido - Quiz & Flashcards