Direktlänk till inlägg 26 september 2010

Söndagen

Av Frida Björk - 26 september 2010 17:18

Hejhej. ♥


ni som läste förra inlägget, elr... ni orka nog inte läsa allt det, HAHA. :P elr gjorde ni? ...

aja.


Idag var jag med Lukas typ hela dan!! Vi var hos honom. Älskar att va där för han har världens mysigaste hund Sigge & världens sötaste lillebror på 8 år som heter Hugo. :D Älskar att barnsla mig med honom. Hugo är den enda som får mig att bli sådär löjligt himla BARNSLIG. Älskar dej gubbeeeeeeeeen. :) Sen ville Hugo baka muffins.

Lukas bah: Neej, ta glass istället.

Hugo: NÄÄÄÄÄÄÄÄ, jag vill baka chokladmuffins. Frida med!!

Jag: Jasså... ?

Lukas: huh?

Jag: Klart jag vill !

Sedan sjöng jag o Hugo "vi vill baka" tusen gånger om. haha, lukas storbrorsa tp fick lite damp på oss. sen kom lukas mamma ner o bah:

Vem förbjuder bakning här Frida? ( hans mamma e asschysst btw (; )

Jag: lukas!

Lukas: Ah .,. men... får vi då?

Hans mamma: KLART !


Sen baka vi då. Asgott blev det. :DD:D::D:D:D Sen skulle hugo hem till en kompis :( då blev ja ledsen, men hade ju lukas kvaaaaaar.:P Vi såg på skräckis. HAHAHAHA. Lukas "tråkig film..." Jag "HJÄÄÄÄÄÄÄLP, OMG, AAAAAAA!"

Haha, klart man tkr skräckisar e läskiga. D:


Bästa dan med Lukas, och Hugo då. :D ♥

Kram på dagen och på er! <3

ps. AMANDA FYLLER ÅR OM 3 DAGAR! 13 ÅR, :d

 
 
Ingen bild

lukas

3 oktober 2010 18:58

Sjukt kuul :)
hugo gillar att va md oss. vi e hos dig nästa gång? hahahaha :P
love u (L)

Frida Björk

4 oktober 2010 18:41

AHAHAHAHHA, nawie.
Han e sjuuukt söt, hos dig varje gång babe (L)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Björk - 15 februari 2011 10:00

Ett år idag!   Älskar dej mest Lukas 'underbaraste' Jonsson. ♥       Vi har vart vänner så länge jag kan minnas. Jag kan bara inte fatta att vi fattade att vi var gjorde för varan, 2010 ! När vi träffades 1999 typ? Lukas, du är sj...

Av Frida Björk - 29 januari 2011 18:33

Hej, seg bloggning.Jag ska fortsätta klart med dom här dagarna.. lovar. har haft fullt upp med massa annat, så har inte kunnat blogga! ;s eftersom inga kommenterar & förmodligen inte skulle göra det på frågestunder hlr så hade jag frågestund på bdb...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:40

Oj.. :s   Jag blir verkligen upprörd av idioter, och falska människor. Jag kan sitta & snacka skit om dom non-stop i ca ... minst 2 timmar! Dom gör mig så jävla upprörd, sur och arg. Dom förstor mitt liv. Jag vet att det är ganska fegt av mig att...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:39


Jag har välderns sötaste hund , sally!♥♥♥      ...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:35

JAG ÄR NOG SVERIGES SÄMSTA BLOGGERSKA!!!! :D   Oj ... men. Ögonblicket när jag fick reda på min nya klass till 7an var UNDERBAR. Jag kom med EXAKT ALLA jag hade önskat + massa andra som var från andra skolor, som jag är braa vän med nu. Verkligen...

Ovido - Quiz & Flashcards