Direktlänk till inlägg 26 september 2010

Jag älskar dig.

Av Frida Björk - 26 september 2010 16:58

Denna texten är till dej, Lukas. ♥


Jag har känt dig ändasen dagis. Vi var bra kompisar och lekte varje dag. Vi var riktiga polare, mannen. Tiden gick och i sexan var vi inte så bra kompisar. Du hängde med din dåvarande tjej och vi bråkade en gång, mycket. Det blev ett nytt år, 2010. Du sa förlåt och vi pratade i telefon. I skolan pratade vi mycket och allt slutade med att vi blev vänner igen. Du gjorde slut med din tjej samtidigt. Vi var med varandra varje dag, skrattade hela tiden och älskade att vara med varandra. Vi började gilla varandra och den 15 februari blev vi tillsammans. Tiden tillsammans med dig har varit helt underbar. Alla gånger vi varit med varandra, liseberg, alla gånger vi vart på bio, alla gånger vi vart i stan, alla gånger vi sovit över & bara varit med varandra. Du är helt underbar älskling, och jag tänker inte byta ut dig mot någon. Och jag hoppas att du inte byter ut mig, för då skulle jag tagit självmord. Du är så fin, snäll, rolig ... jag gråter, du är så underbar. Skulle aldrig klara mig utan dig, du är bäst. Släpper aldrig taget om dig, aldrig någonsin. Hoppar du hoppar jag. Vi kommer vara tillsammans varje dag tills döden skiljer oss åt. Fast då ligger vi antaglien i samma grav. Du är hela mitt hjärta och jag tänker aldrig släppa in en annan kille där inne. Jag ville bara skriva det, för det är du värd och jag skriver gärna världens tjockaste bok om hur mycket jag älskar dig. För du vet ju, att jag älskar dig mer än något annat i hela världen? Det är sant. Jag älskar dig så otroligt obeskrivligt mycket. Lukas, du är bäst.


Jag älskar dig Lukas Jonsson. ♥

 
 
Ingen bild

Lukas

26 september 2010 17:13

Frida!!!
allvvarligt talat, du är så jävla fin

Frida Björk

26 september 2010 17:14

Nej, du är. ♥

 
Ingen bild

Lukas

26 september 2010 17:15

oj, de andra ja skrev kom visst inte med.. :o
men jag hade skriivt att du e helt underbar, bäst och jag älskar dig bort till pluto och tillbaka älskling ♥♥♥♥♥

Frida Björk

26 september 2010 17:15

aaw, gör inget älskling !
detsamma sötnos. ♥♥♥

 
Ingen bild

amanda

26 september 2010 17:27

frida, ni är så sötaa :)
du måste hjälpa mig tsm med...du vet vem :) ♥

Frida Björk

30 september 2010 17:17

Tack sötnos! :)
Jaaa , men jag tror han gillar dej med. Men han vägrar att säga vem han gillar. Typ cp? ): ♥

 
Ingen bild

miriam

7 oktober 2010 15:04

Slutaaaa vara så gullig Frida. Skriv en sån om mig med? :( ♥

Frida Björk

8 oktober 2010 18:43

Okejokejokej. Jag ska. ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Björk - 15 februari 2011 10:00

Ett år idag!   Älskar dej mest Lukas 'underbaraste' Jonsson. ♥       Vi har vart vänner så länge jag kan minnas. Jag kan bara inte fatta att vi fattade att vi var gjorde för varan, 2010 ! När vi träffades 1999 typ? Lukas, du är sj...

Av Frida Björk - 29 januari 2011 18:33

Hej, seg bloggning.Jag ska fortsätta klart med dom här dagarna.. lovar. har haft fullt upp med massa annat, så har inte kunnat blogga! ;s eftersom inga kommenterar & förmodligen inte skulle göra det på frågestunder hlr så hade jag frågestund på bdb...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:40

Oj.. :s   Jag blir verkligen upprörd av idioter, och falska människor. Jag kan sitta & snacka skit om dom non-stop i ca ... minst 2 timmar! Dom gör mig så jävla upprörd, sur och arg. Dom förstor mitt liv. Jag vet att det är ganska fegt av mig att...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:39


Jag har välderns sötaste hund , sally!♥♥♥      ...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:35

JAG ÄR NOG SVERIGES SÄMSTA BLOGGERSKA!!!! :D   Oj ... men. Ögonblicket när jag fick reda på min nya klass till 7an var UNDERBAR. Jag kom med EXAKT ALLA jag hade önskat + massa andra som var från andra skolor, som jag är braa vän med nu. Verkligen...

Ovido - Quiz & Flashcards