Alla inlägg den 9 september 2010

Av Frida Björk - 9 september 2010 17:50

tjo bre alla coolingar   

 

skolan idag var chill , typ aslång lunchrast, träffa underbara människor o sånt. <3

efter skolan drog jag jonte, albin, amanda, mirre, lukas och beatrice till stan. :p Haha, vi drog till action park och satt där och prata i säkert två timmar. :) <3

Älskar er, bebisar.   

 

e ja tp den enda som läser sarah tjulanders blogg? Den e asbra :D

sarahtjulander.blogg.se

Följer den varje dag! hon gör alltid ett THIS or THAT. Ska oxå göra det nu. ;)

Vill ju också ha en kul blogg... :p<3

 

En bästavän/En pojkvän
trosor/bh
barfota
/strumpor
bikini/
baddräkt
familj/vänner
kissie
/dessie
dator
/mobil
cykel
/moppe
läkare
/
sjuksköterska
liseberg/gröna lund
usher/justin timberlake
sminkad/osminkad
smsa/prata i telefon
min söta lillasyster/min söta lillebror
höga klackar/tygskor

hehe, håller ni med mej .. ? :D

imon ska jag vara med mina bebisaaaaar. Typ miriam, manda, lukas, jonte, adam & albin ! Sen träffar vi kanske också andra.

Jaja, sjukt kul. Pööööööööss. <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards