Alla inlägg den 10 september 2010

Av Frida Björk - 10 september 2010 17:05

aa , jag är sur. :(

 

iaf, skolan va la najs. vi sluta ett typ. efter skolan va ja assur o gick tp direkt till busshållplatsen utan att säga hejdå till nån. förlåt alla, men va så jävlans sur/arg/ledsen. Då kom älsklade lillbrorsan och trösta mej. Albin , fan va glad ja är för att vi går i samma klass & träffats. ilu. Han åkte med mig hem. Vi åt mellis oså. Sen hade han träning och drog hemåt. Då ringde Lukas. ♥ 

Vi prata lite och så...(: älskar dej mest. tack för att du finns.

 

ni undrar vrf jag är sur ... okej. säger inga namn. Men denna tjejen spred ett rykte om att jag var otrogen och hade strulat md ******* igår när nt min kille såg. FYFAN VA JAG HATAR DIG! SKAFFA DEJ ETT LIV, JA FATTAR FAN ATT DU ÄR AVIS OCH JAG VET MÅNGA SOM VILL VARA MIG , FÖR ATT DOM SAGT DET. MEN DU BEHÖVER FAN INTE FÖRSTÖRA MITT LIV. DRA ÅT HELVETTE, KVINNA.

Alla vet nu att det inte var sant. Men fucking bitch. Ska fan hämnas, kärring! :@

 

Just nu behöver jag bara Miriam. ♥
HEJDÅ, APOR.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards