Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

JAG OCH MIRRE, e vi för snygga? s;

Av Frida Björk - 29 oktober 2010 17:35

Ja! Asså .. vad desperata killar det finns ?

 

Okejokej. Jag och Miriam är inga fjortisar som alla killar vill sätta händerna på. Vi är väldigt lika i utseendet och har exakt samma humor, och vi har väldigt lätt att få nya kompisar. Och då menar jag, verkligen lätt. I allafall när det gäller killar.

 

Det skummiga är:

Killar i nian glor sönder, ler ... & ber om våran msn, och mobilnmr...

Asså ?

Tjejerna i nian STÖR sig väldigt mycket på detta, & bitchblickar oss. Okey , men vi har inte gjort något?

På ett möte innan sjuan berättade rektorn bl.a "Ja, och tjejerna i sjuan sitter väl och spanar killar i nian..."

Jag säger bara såhär. Typ tre killar i nian, är SÖTA. Men bara det. ;) Nu låter jag säkert heeeeeeeel wierd som inte vill vara med killar som är 2 år äldre.

 

Men det är helt OKEJ, att messa och vara med dom. Det är bara ganska ovant, vi känner oss inte bekväma med dom. Dom är jättesnälla, men lite läskiga. Vissa av dom röker, och nästan alla dricker alkohol lite då och då. Det känns som om jag och Miriam kommer bli som dom om vi är med dom för mycket.

 

Pga det så är vi inte med dom LÄSKIGA. Dom 3 söta är väl , snälla. Iaf en av dom. Jag och Miriam ska vara med han på lovet. Han ville visa några saker han har hemma. Nice!

 

I detta inlägget har jag beskrivit var jag tycker om äldre killar;

Dom är läskiga i början, right? Men ge dom en CHANS, messa lite & chatta. Prata lite i skolan och var med varandra på rasterna. Inget skadar sålänge lärarna finns där? Nä. Men för en början, kan du ha med en till tjejkompis ifall du tycker det är läskigt. Därför är jag och Miriam på. :D

 

Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Björk - 15 februari 2011 10:00

Ett år idag!   Älskar dej mest Lukas 'underbaraste' Jonsson. ♥       Vi har vart vänner så länge jag kan minnas. Jag kan bara inte fatta att vi fattade att vi var gjorde för varan, 2010 ! När vi träffades 1999 typ? Lukas, du är sj...

Av Frida Björk - 29 januari 2011 18:33

Hej, seg bloggning.Jag ska fortsätta klart med dom här dagarna.. lovar. har haft fullt upp med massa annat, så har inte kunnat blogga! ;s eftersom inga kommenterar & förmodligen inte skulle göra det på frågestunder hlr så hade jag frågestund på bdb...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:40

Oj.. :s   Jag blir verkligen upprörd av idioter, och falska människor. Jag kan sitta & snacka skit om dom non-stop i ca ... minst 2 timmar! Dom gör mig så jävla upprörd, sur och arg. Dom förstor mitt liv. Jag vet att det är ganska fegt av mig att...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:39


Jag har välderns sötaste hund , sally!♥♥♥      ...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:35

JAG ÄR NOG SVERIGES SÄMSTA BLOGGERSKA!!!! :D   Oj ... men. Ögonblicket när jag fick reda på min nya klass till 7an var UNDERBAR. Jag kom med EXAKT ALLA jag hade önskat + massa andra som var från andra skolor, som jag är braa vän med nu. Verkligen...

Ovido - Quiz & Flashcards