Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Frida Björk - 4 oktober 2010 18:42

JAA, MEN DET E JU SÅÅ :O


typ jag och lukas

miriam o adam

Vi hade ju redan vart tsm endasen sexan.. men dom nya paren elr va man säger är.

Stella och Feliix :D Stella e min CUULA kompis i min paraklass, o Felix e en kille vi träffa på lisse en gång. ;D


Amanda och Albin! AHAHA, dom har vart kära i varan utan att tp säga dt till nån. men när albin äntligen sa att han gilla amanda(ja visste redan att amanda gilla han) så sa jag det till dom, ahah :D


My och Jonte! Grattis, pussiinussigussii på er. (:


GRATTIS TILL ER ALLA. ÄLSKAR ER, FÖR NI E ALLA MINA BFF:s <3

Jag looovar att ngra e på G med ;) <3

VILLE BARA SKRIVA DET. NU SKA JAG UT MD MIN HUND SIRIUS ( mobba ite namnet, brorsan bestämde) OCH JAG SKA FRÅGA LUKAS OM HAN VILL MED. :d


CIAO!!!!!   

Ovido - Quiz & Flashcards