Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Frida Björk - 6 oktober 2010 16:35

HEJHEJHEJ, frida häär !


Just nu är jag med Lukas, Adam, Albin, Amanda & Miriam bebisarna. :D Vi ska inte sitta här så länge till, för vi ska faktiskt på bioooooo. Tusen gånger starkare ! Chill , jag vet ... killarna tveka asmke i början, men nu fick vi md dom ;D


Filmen börjar 18 ngt typ. så halv 6 elr nåt åker vi. D va la de...På fredag blir d origentering ..BUUUUU. Men iaf. vi ska va kille tjej. kom med jonteeeee. (:<3 Najs! för dt finns faktiskt askonstiga killar i klassen som man ABSOLUT NT VILL KOMMA MED. :O Stackars amanda älskling kom md en av dom.. :( Miriam kom md lukas. :)

Nu vill tydligen miriam skriva...


HAHA. Ja, så kan det vara era myror. Jag har ingen blogg, så jag provar Fridas nu. Kanske skaffar en senare ? Då måste Frida länka den osv...! Annars dödar jag dig, hjärtat. Hehe. Adam tog min mobil nu. Han läser mina mess, tror jag. Fattar inte varför, det är ju han jag messar med hela tiden ? Elr så vill han kolla så jag inte messar med någon annan kille ? ;o men jag älskar dej no matter what.<3


HAHAHA, MIRIAM. DU SKULLE ALDRIG KUNNA BLI BLOGGAARE. TYP EN INLÄGG OM MÅNADEN , OCH DT E FRIDAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SOM SKRIVER NU.

VI ORKAR INTE DENNA SKITEN MERA. PUSS.

Ovido - Quiz & Flashcards