Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

JAG ÄLSKAR MINA KOMPISAR. ♥

Av Frida Björk - 29 oktober 2010 17:22

ASÅÅ ... FÖRLÅT FÖR JAG INTE HAR BLOGGAT PÅ 10OOO ÅR!! :(

jag e så ledsen för det... :/ ehe.

 

Well well ...

Dom senaste veckorna har varit sjuukt roliga bara:D 

HIHIHI. Tyyp ikväll har amanda o albin myskväll, aaaaaw :D Sen skulle dom kanske sova över hos varan, så söta :)

fredaaaaagsmyys innebär att sticka hem till miriam, med adam o lukas ♥ Vi ska se på film & bara mysa och fira att det är HÖSTLOV.  :DDD

Vi ska typ bara där 18.00 Så vi kmr äta middag där med. TACOS (y) Fast det roligaste e att vi 4 ska sova över. :):):):) Typ mina seriöst FÖRSTA bästa vänner ♥haha , älskar eeeeer. Och ah, sen vet ni ju att alla kan webba md oss om vi e inne på msn dåe. BOKAT 00.00 HAR ALBIN O AMANDA, yeaah :) Ni är underbara ni! & massa andra med, men orkar inte skriva er ALLA. :DD

 

AAAAAH, HEHEHEH. xd Igår kväll så luffade jag miriam, amanda, lukas, adam, albin, jonte, iisak, johan, niklas & massa andra i skejtingbanorna vid skolan. Gud va kul vi hade, ahahha! :D BÄSTA KVÄLLEN PÅ LÄNGE. ♥

Fast vissa typ DAMPA LOSS , bara för att:

Först så sjöng jag och Lukas, ASHÖGT på waka wake. Ehe. Sen så typ kramade han ihjäl mig och så satt vi på en bänk och myste. Sen sa nån random att vi skulle HÖNGLA lite.  AH, och , AHHAHA. Det slutade med att vi typ satt i 3278372938 år o hångla. OCH ALLA FICK DAAAAAAMP .XD dom bah "JAJA, NI KAN KNULLA HEMMA ELR SPRINGA IN I SKOGEN....."

mEEEEEEEN? Respektera ett gulligt kärlekspar bara? :)

Älskar dig Lukas,och skulle kunna fortsätta leka med din tunga hela livet ut. ♥

NO COMMENTS, OR COMMENTS ABOUT THAT ?! 

 

ikväll ska jag våldta Miriam. Sorry Adam , but that's life baby. Du kan ta Lukas, sålänge? ELLER ... så har vi kvadrat. Hihihihih. :*

HEJDÅ!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Björk - 15 februari 2011 10:00

Ett år idag!   Älskar dej mest Lukas 'underbaraste' Jonsson. ♥       Vi har vart vänner så länge jag kan minnas. Jag kan bara inte fatta att vi fattade att vi var gjorde för varan, 2010 ! När vi träffades 1999 typ? Lukas, du är sj...

Av Frida Björk - 29 januari 2011 18:33

Hej, seg bloggning.Jag ska fortsätta klart med dom här dagarna.. lovar. har haft fullt upp med massa annat, så har inte kunnat blogga! ;s eftersom inga kommenterar & förmodligen inte skulle göra det på frågestunder hlr så hade jag frågestund på bdb...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:40

Oj.. :s   Jag blir verkligen upprörd av idioter, och falska människor. Jag kan sitta & snacka skit om dom non-stop i ca ... minst 2 timmar! Dom gör mig så jävla upprörd, sur och arg. Dom förstor mitt liv. Jag vet att det är ganska fegt av mig att...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:39


Jag har välderns sötaste hund , sally!♥♥♥      ...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:35

JAG ÄR NOG SVERIGES SÄMSTA BLOGGERSKA!!!! :D   Oj ... men. Ögonblicket när jag fick reda på min nya klass till 7an var UNDERBAR. Jag kom med EXAKT ALLA jag hade önskat + massa andra som var från andra skolor, som jag är braa vän med nu. Verkligen...

Ovido - Quiz & Flashcards