Direktlänk till inlägg 19 oktober 2010

skulle egentligen vart md älskling, som blev sjuk nu...:(<3

Av Frida Björk - 19 oktober 2010 18:15

jaao :(

Lukas blev sjuk i skola idag. DD:

Krya älskling, hoppas du kmr imon!Annars kmr ja ivarjefall o hälsar på lite... :D


Nu ska jag gö ett test.... lol ^^

Hundra sanningar om mig.
SENASTE:
Dryck: Vatten

Telefonsamtalet: sofia ;)
SMS: Lukas...<3
Sång du lyssnade på: i made it

Gången du grät: auush, typ förra månaden. pga 3 idioter(läs inlägget innan)

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Aa, fast kallar d nt dejta precis...^^

 Har någon varit otrogen mot dig: Nä
Varit kär: Ja & är :)
Förlorat någon speciell person: aa
Varit deprimerad: Alla har? :p
Varit så trött att du somnat sittandes: tror d ;o



DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: blå
färg 2: rosa
färg 3: vit




I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: En? hundra fan :D
Fått ditt hjärta krossat: Näe
Skrattat så att du har börjat gråta: Alltid ^^
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja<3
Insett vilka som är dina äkta vänner: Jaa. Många äkta har jag, dom bästa.<3

Fått reda på att någon har pratat om dig: Mm...
Kysst en kompis av samma kön: Nej, men pussat (a)

 


BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: HAAHA, typ alla... nästan.

Hur många barn vill du ha: 2 typ

 

Vad gjorde du under din förra födelsedag: tror du? fick presenter, tårta... tusen gratulationer? :D
Vilken tid vaknade du idag: halv sju , skola...
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov? :D
Någonting som du längtar till: Lördag!
Senaste gången du träffade din pappa: idag
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: eh.. inget
Vad lyssnar du på just nu: miami 2 ibiza
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: aao
Vad gör dig irriterad just nu: messar,msn,musik
Vad är ditt namn: Frida
Singel/upptagen: upptagen ;D
Stjärntecken: lejon
Kille eller tjej: giiirl
Grundskola: privat. men dt börjar på K ^^

Gymnasie: -
Högskola: -
Hårfärg: brun
Ögonfärg: ljusblåa

Längd: mellan
Vad gillar du gällande dig själv: Ögon, hår ibland .. och typ min kropp :D höhö ... inget fel md att gilla sig sj? ^^

 Piercings: öronen
Tatueringar: inga ... kanske händer i framtiden..?
Höger eller vänster: höger

Har du några husdjur: hund :)
Vill du ändra ditt namn: Nä

DIN FÖRSTA:
Operation: ingen
Piercing: öronen
Tatuering: ingen
Bästa vän: stella
Sporten du spelade: fotboll , & nu med ;)
Husdjur: hund
Vaccination du minns: tyyp...svininfluensan, elr nåt?
Alkohol du drack: vette fan. cider med typ 1 % alkohol isf :D



JUST NU:
Äter du: inget
Dricker du: inget
Är du på väg att: saknar sönder folk..

Lyssnar du på: spotify :D

Väntar du på: att ngra ska svara på mina mess ^^

  



DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: ja

Vill du gifta dig: ja



VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon ... läppar med, bra kyssare ska det va! :D
Kramar eller pussar: båda ^^ <3
Kortare eller längre: längre.
Romantisk eller spontan: romantisk :)
Snygg mage eller snygga armar: snygg mage¨

Tatueringar eller piercingar: piercing

Känslig eller inte: inte... haha x)
Ragg eller förhållande: förhållande.
Bråkstake eller tveksam: inget av de...

 


HAR DU NÅGONSIN:

Tappat glasögon eller linser: nä

Haft sex på första dejten: nej
Krossat någons hjärta: ja...xd
Har du blivit arresterad: näpp
Dissat någon: haha, aa... :o
Gillat din tjejkompis (mer än som vän): HAHAHAH, nej ?? XD


Kysst en främling: ja... :o



TROR DU PÅ:
Dig själv: Aa :P

Mirakel: ja
Kärlek vid första ögonkastet: hmm..kanske

Himlen: kan titta ut genom fönster...oja, där e den ;)
Tomte: Jadå... (a) barnminnen asso!
Att kyssas på första dejten: Det är ju det som måste hända? Annars blir den väl ingen andra ... ?
Änglar: Ja... Miriam är min ängel..<3




SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en flickvän på samma gång: Nej?
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Öh, ja? :o

Vad kan du verkligen inte leva utan: vänner o familj
Vad vet inte så många om dig: eh, aso. venne

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Björk - 15 februari 2011 10:00

Ett år idag!   Älskar dej mest Lukas 'underbaraste' Jonsson. ♥       Vi har vart vänner så länge jag kan minnas. Jag kan bara inte fatta att vi fattade att vi var gjorde för varan, 2010 ! När vi träffades 1999 typ? Lukas, du är sj...

Av Frida Björk - 29 januari 2011 18:33

Hej, seg bloggning.Jag ska fortsätta klart med dom här dagarna.. lovar. har haft fullt upp med massa annat, så har inte kunnat blogga! ;s eftersom inga kommenterar & förmodligen inte skulle göra det på frågestunder hlr så hade jag frågestund på bdb...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:40

Oj.. :s   Jag blir verkligen upprörd av idioter, och falska människor. Jag kan sitta & snacka skit om dom non-stop i ca ... minst 2 timmar! Dom gör mig så jävla upprörd, sur och arg. Dom förstor mitt liv. Jag vet att det är ganska fegt av mig att...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:39


Jag har välderns sötaste hund , sally!♥♥♥      ...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:35

JAG ÄR NOG SVERIGES SÄMSTA BLOGGERSKA!!!! :D   Oj ... men. Ögonblicket när jag fick reda på min nya klass till 7an var UNDERBAR. Jag kom med EXAKT ALLA jag hade önskat + massa andra som var från andra skolor, som jag är braa vän med nu. Verkligen...

Ovido - Quiz & Flashcards