Direktlänk till inlägg 15 oktober 2010

Rubrik saknas

Av Frida Björk - 15 oktober 2010 22:29

vart med miriam. det va sjukt kul... tills en sak hände..

vi va inne på fb, så hade DEN TJEJEN jag hatar MESSSST i hela världen skrivit såhär i min logg, ja kopierar nu:

" vrf tror du att du äe så snygg? ofta du o lukas ens tar varan för personligheten? ni tänker fan ba på utseendet.du vet nog inte ens vad hans mamma heter. du e en omgoen liten skit som tror du är nått.du tror alla gillar dig. men ja vet många som hatar dig. nu tror du nog ja menar dom töntiga killarna.men dom e fan mer värda en dina pj kompisar. så tro dej  nt så jävla mycket. Hora!! "


ASSÅ .. ? Hur fan?`! jg kan inte beskriva med ORD HUR MKT JAG HATAR DENNA BITCHEN. JAG HATAR HENNE SÅ MYCKET ATT JA SKRIVER HENNES NAMN HÄR. O HON LÄSER MIN BLOGG..JÄVELN MARTINA BERTILSSON. ÄCKEL. -.-


All kärlek tilll miriam som käfta tillbaka bitchen :D<3 älskar dig mirre!!!!!!!<3<3<3<3<3


Fof sur... ni ska bara veta. Ohc martina? nu när du endå läser detta ska du veta hur mke stryk du kmr få på måndag. lås in dig på en toa du, men du kmr nt gå hem från skolan lycklig du.

Hejdå.

 
 
Ingen bild

martina

17 oktober 2010 10:14

Innan jag skriver nånting, så börjar jag allt med BITCH ?! -.-
Jag skulle aldrig ljuga, vafan... ja? DU TROR du e nått. men du e bara en bortskämd liten fjortis som äcklar runt sig med massa partillejohnnys o fjortzzz. har du inget liv kvinna? din framtid kommer se utsåhär:
Inget jobb. Ingen man, han lämnade dig. dina föräldrar i sjukhus. ditt barn ingen dagisplats. dina vänner i USA. Du helt övergiven. Kuul liv?
Ät bajs och stick. jag hatar dig med, Frida!!!! -.-

Frida Björk

19 oktober 2010 17:53

Jag är nåt, rättare sagt. Och jag skulle kunna skriva en hel jävla bok om VAD JAG ÄR. Vill du det? :)
Bortskämd? Öhm, kanske det. Men jag kan inte hjälpa att mina förädrar är helt underbart rika personer? Eller?
Partille Johnnys? Fjortisar? Hur ofta går vi runt med vitt kajal och toffsar på benen? Ja, i sexan ja. Men nu går vi fan i sjuan. Tönt!

HAHAH, du vet inte ens vad jag vill ha för framtid? Kanske inte vill ha barn? Mina vänner kanske bor i Sverige?
JÄVLA DUMHUVUD. DU TROR DU VET ALLT. FUCK OFF BITCH. -.-

 
Ingen bild

martina

17 oktober 2010 10:14

Jag kommer komma hem från skolan, SOM VANLIGT TÖÖNT

Frida Björk

19 oktober 2010 17:53

Haha. Var det därför du grät ihjäl igår på rasten? Ha? Var det verkligen det? ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Björk - 15 februari 2011 10:00

Ett år idag!   Älskar dej mest Lukas 'underbaraste' Jonsson. ♥       Vi har vart vänner så länge jag kan minnas. Jag kan bara inte fatta att vi fattade att vi var gjorde för varan, 2010 ! När vi träffades 1999 typ? Lukas, du är sj...

Av Frida Björk - 29 januari 2011 18:33

Hej, seg bloggning.Jag ska fortsätta klart med dom här dagarna.. lovar. har haft fullt upp med massa annat, så har inte kunnat blogga! ;s eftersom inga kommenterar & förmodligen inte skulle göra det på frågestunder hlr så hade jag frågestund på bdb...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:40

Oj.. :s   Jag blir verkligen upprörd av idioter, och falska människor. Jag kan sitta & snacka skit om dom non-stop i ca ... minst 2 timmar! Dom gör mig så jävla upprörd, sur och arg. Dom förstor mitt liv. Jag vet att det är ganska fegt av mig att...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:39


Jag har välderns sötaste hund , sally!♥♥♥      ...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:35

JAG ÄR NOG SVERIGES SÄMSTA BLOGGERSKA!!!! :D   Oj ... men. Ögonblicket när jag fick reda på min nya klass till 7an var UNDERBAR. Jag kom med EXAKT ALLA jag hade önskat + massa andra som var från andra skolor, som jag är braa vän med nu. Verkligen...

Ovido - Quiz & Flashcards