Direktlänk till inlägg 7 oktober 2010

DAAAAAMP

Av Frida Björk - 7 oktober 2010 14:52

HEEEEEJ ALLA FULA ELR FINA APOR SOM RÅKA KOMMA IN PÅ MIN BLOGG SOM E URTRÅKIG, NE... SKOJA. DEN E BÄST. SÅÅ VRF NT KOMMENTERA?!!!!?!?!??!


AJA...........

klassensdag var dt idag! vi typ var ute och "lekte" elr va man ska säga. typ fotboll, basket, o massa sånt hela klassen. sen grilla vi korv på engångsgrillar o såg på film. najs dag ju. Älskar alla er i 7d <3 PuSSS PUSS PUSSPSUSSPSUPSUPS. ehe...jao. :)

Match ikkväll... mot ngt p97 lag. alla kmr o kollar!! annars missar ni ngt stort, för ja mirre o amanda stannar kvar efter matchen ifall ngn vill prata elr så ;D


JAG SAKNAR JOEL BROBERG. Usssssch vad längesen det var jag såg dig! Typ i august? :( Saknar dig broooooooooooooorsan! Jag och Stella kommer dööö om vi nt träffar dig om högst en vecka. Elr jag dör nu, men asså!! ring mig? (a)


Avslutar allt med;

Lukas. Tack för det du gjorde åt mig idag. Hon[idioten] är ett jävla fucking svin! Du ska INTE bry dig om vad den horan säger. Allt är bara påhittat. Skulle aldrig svika dig, Lukas. Love you babe.♥


HEJDÅ , & SKRIV ETT LYCKA TILL ? VI VILL JU VINNA MATCHEN !

 
 
Ingen bild

miriam

7 oktober 2010 15:08

HAHAHA, askul dag. Vi vinner matchen, klart!
Apropå idioten ... hon ska dö innan du ens hinner tänka tanken. USCH på henne. Jävlar, jag hatar henne SÅ fucking mycket. Går inte att beskriva med ord!
Men däremot DIG älskar jag obeskrivligt mycket. ♥

Frida Björk

8 oktober 2010 18:43

Japp, det gjorde vi!

Tack älskling. Du betyder mest. Love you. ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Björk - 15 februari 2011 10:00

Ett år idag!   Älskar dej mest Lukas 'underbaraste' Jonsson. ♥       Vi har vart vänner så länge jag kan minnas. Jag kan bara inte fatta att vi fattade att vi var gjorde för varan, 2010 ! När vi träffades 1999 typ? Lukas, du är sj...

Av Frida Björk - 29 januari 2011 18:33

Hej, seg bloggning.Jag ska fortsätta klart med dom här dagarna.. lovar. har haft fullt upp med massa annat, så har inte kunnat blogga! ;s eftersom inga kommenterar & förmodligen inte skulle göra det på frågestunder hlr så hade jag frågestund på bdb...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:40

Oj.. :s   Jag blir verkligen upprörd av idioter, och falska människor. Jag kan sitta & snacka skit om dom non-stop i ca ... minst 2 timmar! Dom gör mig så jävla upprörd, sur och arg. Dom förstor mitt liv. Jag vet att det är ganska fegt av mig att...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:39


Jag har välderns sötaste hund , sally!♥♥♥      ...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:35

JAG ÄR NOG SVERIGES SÄMSTA BLOGGERSKA!!!! :D   Oj ... men. Ögonblicket när jag fick reda på min nya klass till 7an var UNDERBAR. Jag kom med EXAKT ALLA jag hade önskat + massa andra som var från andra skolor, som jag är braa vän med nu. Verkligen...

Ovido - Quiz & Flashcards