Direktlänk till inlägg 29 december 2010

♥ Dag 3 - mina föräldrar. ♥

Av Frida Björk - 29 december 2010 18:05

Hellu! ;)


Okej, mina föräldrar. Ska jag ta en i taget, annars blir det rörigt.


Morsan: Min mamma heter Jeanette och är 47 år. Ni kanske tycker hon är gammal, men jag har faktiskt äldre syskon så det är jag som är född lite sent. :) I allafall, hon jobbar som läkare i något sjukhus/vårdcentral i göteborg. Min mamma gör världens godaste mat, och hon är jättesnäll osv. Vad vore jag utan min morsa, liksom? Fast jaa , vi bråkar ... självklart. Men så är det.


Farsan: Min pappa heter Andersss. Vilket svensson namn, i know. ;) Han är 48 år och är ingenjör typ. Eller, han jobbar med data iallafall ! Han är min fotbollstränare också för mig & mitt lag! Ibland kan han hoppa in som assistent i min brorsas lag för deras tränare behöver typ hjälp ibland. Inte så ofta. Det är rätt okej att ha han som tränare. Jag är ju bäst i laget.(a) HAHAH, skoja. Men jag är ganska bra, eller alla säger det. xd Men min pappa är sjukt cool & jättesnäll.


Visst är jag bra på detta? Puss! ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Björk - 15 februari 2011 10:00

Ett år idag!   Älskar dej mest Lukas 'underbaraste' Jonsson. ♥       Vi har vart vänner så länge jag kan minnas. Jag kan bara inte fatta att vi fattade att vi var gjorde för varan, 2010 ! När vi träffades 1999 typ? Lukas, du är sj...

Av Frida Björk - 29 januari 2011 18:33

Hej, seg bloggning.Jag ska fortsätta klart med dom här dagarna.. lovar. har haft fullt upp med massa annat, så har inte kunnat blogga! ;s eftersom inga kommenterar & förmodligen inte skulle göra det på frågestunder hlr så hade jag frågestund på bdb...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:40

Oj.. :s   Jag blir verkligen upprörd av idioter, och falska människor. Jag kan sitta & snacka skit om dom non-stop i ca ... minst 2 timmar! Dom gör mig så jävla upprörd, sur och arg. Dom förstor mitt liv. Jag vet att det är ganska fegt av mig att...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:39


Jag har välderns sötaste hund , sally!♥♥♥      ...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:35

JAG ÄR NOG SVERIGES SÄMSTA BLOGGERSKA!!!! :D   Oj ... men. Ögonblicket när jag fick reda på min nya klass till 7an var UNDERBAR. Jag kom med EXAKT ALLA jag hade önskat + massa andra som var från andra skolor, som jag är braa vän med nu. Verkligen...

Ovido - Quiz & Flashcards