Alla inlägg den 27 december 2010

Av Frida Björk - 27 december 2010 13:00

Okej, då börjar jag.


Jag heter Frida Maria Björk. Jag föddes i en stad som heter Göteborg. Där har jag bott i hela mitt liv. Jag föddes den 21 juli 1997. Jag bor med min mamma, pappa, syster och bror.

Om man ska beskriva mig med 5 ord skulle jag nog säga: Snäll, utåtriktad, pratig, kompismagnet och aningen jobbig ibland. När jag skriver kompis magnet, menar jag att typ varje vecka får jag minst 1 ny vän. Sjukt,jag vet. Men jag har många vänner, om jag får säga det själv. Ibland kommer någon jag glömt av och säger "hej, ska vi träffas?" på MSN. Okej, ett nytt ord som beskriver mig är glömsk. Jag glömmer saker hela tiden.

På min fritid gör jag olika saker. Ända sedan jag var liten har jag gått i fotboll. Lever för den sporten asså! Men jag har gått i många andra sporter som innebandy, simning, dans och konståkning. Men jag har inte fastnat för någon av de sporterna. Idag är det bara fotboll som gäller! Det är det roligaste som finns. Nästan lika roligt som att vara med sina bästa vänner. På fritiden när inte fotbollen tar plats, är jag mycket med mina kompisar. Yepp!

Jag är en ganska envis, bestämd och en ledartyp av nåt slag. Jag vet inte varför, men många verkar acceptera det/gilla det. President är mitt framtida jobb, right?

 

Kommer inte på något mer. Detta var svårare än vad jag trodde. Ok. Puss. ♥

Av Frida Björk - 27 december 2010 12:10

Hej.

Detta är en sak jag har sett många bloggläsare göra, dag 1-30. Varje dag skriver jag om punkterna i ordning då. Jag ska börja skriva om mig själv sen då, satsar på ett medellångt inlägg. Jag brukar skriva mycket om jag vill , hehe.

 

♥ Dag 1 – Presentera mig själv. ♥ 
♥ Dag 2 – Min första kärlek. ♥
♥ Dag 3 – Mina föräldrar. ♥
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag. ♥
♥ Dag 5 – Vad är kärlek. ♥
♥ Dag 6 – Min dag. ♥
♥ Dag 7 – Min bästa vän. ♥
♥ Dag 8 – Ett ögonblick. ♥
♥ Dag 9 – Min tro. ♥
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag. ♥
♥ Dag 11 – Mina syskon. ♥
♥ Dag 12 – I min handväska. ♥
♥ Dag 13 – Den här veckan. ♥
♥ Dag 14 – En resa jag minns. ♥
♥ Dag 15 – Mina drömmar. ♥
♥ Dag 16 – Min första kyss. ♥
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne. ♥
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag. ♥
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag. ♥
♥ Dag 20 – Den här månaden. ♥
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick. ♥
♥ Dag 22 – Det här upprör mig. ♥
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre. ♥
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta. ♥
♥ Dag 25 – En första. ♥
♥ Dag 26 – Mina rädslor. ♥
♥ Dag 27 – Min favoritplats. ♥
♥ Dag 28 – Det här saknar jag. ♥
♥ Dag 29 – Mina ambitioner. ♥
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick. ♥

Av Frida Björk - 27 december 2010 12:01

oooooooooooooooj , hade totalt glömt att jag hade en blogg. :( Heehh , fyfan ... har inte bloggat på asalänge! Förlåtförlåtförlåt. Fast det är nog endå ignen som läser min blogg . HAHAH XD Bara kanske mina kompisar , well well.... Måste börja igen tycker jag, :) nytt inlägg inom kort! ♥

 

  

jättegammal bild på lukas, typ 1,5 år  gammal. Så liten & söt , i love u .. ♥

Ovido - Quiz & Flashcards