Direktlänk till inlägg 29 december 2010

onsdag

Av Frida Björk - 29 december 2010 18:12

okej ,ska skriva lite om min dag idag !


Idag var jag med Miriam sötnooooosen. Vi var hos henne då. Först åt vi kakor som vi hitta i skafferiet, asgött. :) Sedan snacka vi bara typ. Jag har lite problem. :'( Men Miriam är så underbar hon, så jag var faktiskt glad hela dan idag. Puss på dig bästavän! ♥ Sen ringde hennes ruuliga kille , han undra ifall vi ville träffa han o Albin. Albin är en kort kille som alla ser som sin bebis. Men han är bara MIN bebis! Adam är lång och blond. Nu vet ni. :D Iaf, vi drog till skolan för att möta upp dom. Miriam ba "Ussssssch, jag tror jag spyr." Adam o ja blev värsta oroliga o bah "Vaa? hur mår du!? " Albin ba stod och skratta. Ja och Adam blev sura och då Miriam bah "asså ... uscha skolan..." Sen började vi gapskratta alla 4. x'd Smart man kan vara oom man heter Albin?;)


Iaf, sen gick vi te Adam och checka fiiiiiiiilm. Pirates of carabbien. Asbra. :) Vi såg ettan och halva 2an, sen var man tvungen att gå hem o äta. HAHA. Nuuu ska jag hem te Miriam, ska sova där. :) Amanda kommer också typ, elr venne. Men iaf. pUssssssssssssssssssssSSSSSs♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Björk - 15 februari 2011 10:00

Ett år idag!   Älskar dej mest Lukas 'underbaraste' Jonsson. ♥       Vi har vart vänner så länge jag kan minnas. Jag kan bara inte fatta att vi fattade att vi var gjorde för varan, 2010 ! När vi träffades 1999 typ? Lukas, du är sj...

Av Frida Björk - 29 januari 2011 18:33

Hej, seg bloggning.Jag ska fortsätta klart med dom här dagarna.. lovar. har haft fullt upp med massa annat, så har inte kunnat blogga! ;s eftersom inga kommenterar & förmodligen inte skulle göra det på frågestunder hlr så hade jag frågestund på bdb...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:40

Oj.. :s   Jag blir verkligen upprörd av idioter, och falska människor. Jag kan sitta & snacka skit om dom non-stop i ca ... minst 2 timmar! Dom gör mig så jävla upprörd, sur och arg. Dom förstor mitt liv. Jag vet att det är ganska fegt av mig att...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:39


Jag har välderns sötaste hund , sally!♥♥♥      ...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:35

JAG ÄR NOG SVERIGES SÄMSTA BLOGGERSKA!!!! :D   Oj ... men. Ögonblicket när jag fick reda på min nya klass till 7an var UNDERBAR. Jag kom med EXAKT ALLA jag hade önskat + massa andra som var från andra skolor, som jag är braa vän med nu. Verkligen...

Ovido - Quiz & Flashcards