Direktlänk till inlägg 12 november 2010

JAG E SÅ DUUUUUUUUUUUUMM

Av Frida Björk - 12 november 2010 17:21

asssssså!!!

förlåt och tusen gånger om för jag inte har bloggat. JAG E SÅ DUM !! :( har vart uppis hela lovet med att träffa alla & träna och vart på cup som vi kom 2a i. :DDD


Sen i veckan har det vart 2 träningar, en match & om 2 veckor ska vi på läger med ett killag tyyp. :O Ska bli skooooj dåeeeeee.

I onsdags var jag och Miriam med Felix i nian! :) Han sa att vi skulle hem till han då. Men han hade moppe och sa att vi skulle träffas vid en kyrka som låg nära han då. Så han tog sin moppe och vi tog bussen. ;) Hemma hos han visa han typ sina spel o vi spela lite cod & hade kuuul. (y)

Sen var jag med lukas. <3

 

Har vart med Miriam, Lukas occh adam mycket på sista tiden så orkar inte skriva om vad vi gjorde ossv. :) Men nu kmr amandis, och kaaaaanske miriam. :DD Hon ska nämligen gå upp ganska tidigt imon, men aaaah. Hejdå,och pusspuss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Björk - 15 februari 2011 10:00

Ett år idag!   Älskar dej mest Lukas 'underbaraste' Jonsson. ♥       Vi har vart vänner så länge jag kan minnas. Jag kan bara inte fatta att vi fattade att vi var gjorde för varan, 2010 ! När vi träffades 1999 typ? Lukas, du är sj...

Av Frida Björk - 29 januari 2011 18:33

Hej, seg bloggning.Jag ska fortsätta klart med dom här dagarna.. lovar. har haft fullt upp med massa annat, så har inte kunnat blogga! ;s eftersom inga kommenterar & förmodligen inte skulle göra det på frågestunder hlr så hade jag frågestund på bdb...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:40

Oj.. :s   Jag blir verkligen upprörd av idioter, och falska människor. Jag kan sitta & snacka skit om dom non-stop i ca ... minst 2 timmar! Dom gör mig så jävla upprörd, sur och arg. Dom förstor mitt liv. Jag vet att det är ganska fegt av mig att...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:39


Jag har välderns sötaste hund , sally!♥♥♥      ...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:35

JAG ÄR NOG SVERIGES SÄMSTA BLOGGERSKA!!!! :D   Oj ... men. Ögonblicket när jag fick reda på min nya klass till 7an var UNDERBAR. Jag kom med EXAKT ALLA jag hade önskat + massa andra som var från andra skolor, som jag är braa vän med nu. Verkligen...

Ovido - Quiz & Flashcards