Direktlänk till inlägg 9 januari 2011

:)

Av Frida Björk - 9 januari 2011 20:55

Hej!


Har gjort massa ikväll. Eller a, nästan. Duschat, ätit, spelat data, pratat i tele, messat, fått ryck på min syrra xd, packat skolväskan, fått reda på att vi har extra träning denna veckan. aaaau , det var det ! Nu täntke ja att ni kanske vill veta lite mer om mig? Let's goo biatches , hoppas ni orkar läsa allt .Det är värt, promise ! det är om allt ja har gjort osv 2010, liksom .. detta borde göras 31 dec elr nåt , men ja e efter I KNOW. men puss


2010 - TEST


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  yes !
2. Höll du några av dina nyårslöften? Haha , nej .. fast minns inte om ja hade ett ens ? ;s
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? min kusin fick ett barn! :D hon är 24

4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack gode gud!
5. Vilka länder besökte du? Spanien

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? ja, fast .. det kommer la såsmåningom detta året? ;)
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 15 februari.

8. Vad var din största framgång 2010? Jag blev en bättre fotbollsspelare!
9. Största misstaget? blev lurad av falska personer . massa ..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? ja,

11. Bästa köpet? min mobil ^^
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder, smink, mobilen .. yao, much things ..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja , mina vänner kan göra en regnig sur dag, till den mest minnesvärda dagen i mitt liv .. Dom kan fan det! Lovely

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? HAHA , alla JB's låtar. Va kär i han 2009, gahah! mh, men typ one your name, lady gaga's låtar... massa! :)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? ledsnare :/

16. Vad önskar du att du gjort mer? varit smartare? ..

17. Vad önskar du att du gjort mindre? va så dum xd

18. Hur tillbringade du julen? min familj + folk på mammas sida på julafton, på juldagen med pappas sida.

19. Blev du kär i år? Ja. ♥
20. Favoritprogram på TV?:  gossip giirl, top model

21. Bästa boken du läste i år? Harry potter ... lyckades FINALLY läsa ut sjuan i början av .. april, tror ja?

22. Största musikaliska upptäckten?: Lady Gaga blev fan stor! :d

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? pengar !

25. Något du önskade dig men inte fick? Mobil! fast fick i jul ;)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? va i skolan, fick presenter o sånt yao!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? mm
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Jeans alltid! Både vanliga o trasiga. Snygga linnen o munktröjor, örhängen, halsband ... ganska mke utseendefixerad. Nu kör jag hel naturlig i skolan + mascara.
29. Vad fick dig att må bra? Mina bästa, underbara, fina vänner.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Justin Bieber (a)

31. Vem saknade du? Massa! Har fan inte träffat min vän Sara, på ETT år. Fy..
32. De bästa nya människorna du träffade? Joel, My, Felicia, Albin, Jonte, Viktor, Teodor  

 

Hur har året 2010 varit för dig? Både skiiiiiitbra, och skiiiiitdålig. Sällan dåligt, men när det var dåligt var det RIKTIGT DÅLIGT. :'(

Bättre än förra året? Tror d
Har du träffat några nya vänner? Massa , de kommer från ingenstans ! :)

Någonting du aldrig kommer glömma från 2010?  Ja! sjukt många minnen..

Har du flyttat under år 2010? nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? Ah! Men.. hatar dom nu, hehe..y'
Isåfall vilken? venne, men älskar ingen.. bara gillar.
Har du druckit alkohol? a, 1 gång. Med tillstånd av mami, för det var cider med alkohol i. Ok?

Har du kysst en främling? Ja. FYFAN. xd

 

KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit 2010? Den bästa!♥ förutom på slutet av året, fast det är bra nu

Har du varit kär? ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja, haha .. jävligt många gånger
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja .. :)

 

SORG&HÄMD:
Har någon i din släkt avlidit? nej :D
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? HAHAHA, ja ;s

Har du varit i slagsmål? Aa , inte på riktigt! Mest catfight, ya know?

 

PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? Tusen gånger om ,dude
Isåfall vad? orkaaaaaaaaa

Har du skämt ut dig? a, fast alla är snälla & mobbar mig inte, hihi :)

Har du ljugit för en vän? Vit lögn i sånnafall , fast .. jag är ärlig 24/7, så Nej.

Har du varit ute en hel natt? Tror ja ?
Har du blivit tagen av polisen? Nej ^^
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatte könet? heh aa
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Jau

 

SKOLAN&FRITIDEN:
Vilken skola går du i? Den konstiga !

Har någon varit elak mot dig i skolan? a, en bitch som vill förstöra mitt liv.
Hatar du någon i din skola? JAAAA !

Har du gjort något framsteg? man kan alltid hopppas
Har du haft alla rätt på ett prov? Yes

 

VÄNSKAP:
Har du träffat nya vänner? Ja :D
Har du förlorat en vän? typ
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Ja!
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej !
Har du ljugit för en bästavän? Aldrig!  

Har du haft en relation med en vän? va? haha, kompis relation..elr va menar du? 
Har du många killkompisar?  Ja, nästan för många .. haha, killar .. gullegrisar! :D


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Björk - 15 februari 2011 10:00

Ett år idag!   Älskar dej mest Lukas 'underbaraste' Jonsson. ♥       Vi har vart vänner så länge jag kan minnas. Jag kan bara inte fatta att vi fattade att vi var gjorde för varan, 2010 ! När vi träffades 1999 typ? Lukas, du är sj...

Av Frida Björk - 29 januari 2011 18:33

Hej, seg bloggning.Jag ska fortsätta klart med dom här dagarna.. lovar. har haft fullt upp med massa annat, så har inte kunnat blogga! ;s eftersom inga kommenterar & förmodligen inte skulle göra det på frågestunder hlr så hade jag frågestund på bdb...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:40

Oj.. :s   Jag blir verkligen upprörd av idioter, och falska människor. Jag kan sitta & snacka skit om dom non-stop i ca ... minst 2 timmar! Dom gör mig så jävla upprörd, sur och arg. Dom förstor mitt liv. Jag vet att det är ganska fegt av mig att...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:39


Jag har välderns sötaste hund , sally!♥♥♥      ...

Av Frida Björk - 22 januari 2011 11:35

JAG ÄR NOG SVERIGES SÄMSTA BLOGGERSKA!!!! :D   Oj ... men. Ögonblicket när jag fick reda på min nya klass till 7an var UNDERBAR. Jag kom med EXAKT ALLA jag hade önskat + massa andra som var från andra skolor, som jag är braa vän med nu. Verkligen...

Ovido - Quiz & Flashcards